תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תוכן עניינים

המערך האונקולוגי במרכז הרפואי איכילוב מחזק את הקשר הישיר בין הצוות הרפואי לחולי סרטן המטופלים במערך וכעת גם באמצעות אפליקציית Belong" - מנצחים את הסרטן יחד". המערכת החדשנית מאפשרת לחולים ובני משפחותיהם ניהול וקבלת מידע באשר לסוגיות הרפואיות שעולות במהלך תקופת הטיפול וכוללת מתן מענה לשאלות ופניות של החולים על ידי רופאי ואחיות המערך שהתגייסו למען המטרה. מדובר בקהילה חברתית לפי סוגי המחלה אשר מעניקים סיוע ותמיכה און ליין,  ניהול תכנית הטיפול, איתור ומידע על מחקרים קליניים חדשים ועוד.  השירות ניתן ללא תשלום. 

לדברי פרופ' עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי באיכילוב: "כמנהל המערך האונקולוגי, אני רואה באפליקציה יתרונות ברורים לחולים ולצוות המטפל: שיפור השירות וחיזוק הקשר הישיר והבלתי אמצעי בין הרופא למטופל על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. הקטנת שיעור הביקורים בחדרי המיון של חולי הסרטן על ידי מתן מענה רפואי בהתאם לתלונות החולה עוד בביתו מה שיכול למנוע במקרים רבים את הגעתם לבית החולים. המטרה היא לרתום את הטכנולוגיה לטובת שיפור איכות השירות וחווית המטופל, באמצעות הנגשת תהליכי קבלת המידע, קיצור זמני המענה והגדלת הזמינות של הצוות המטפל".

BELONG


למתן המענה המקצועי לחולים באפליקציה נרתמו כמה מהרופאים הבולטים ומובילים בתחום הסרטן באיכילוב, ובכללם: פרופ' עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי; ד"ר רוית גבע, מנהלת המרכז לגידולי מערכת העיכול; פרופ' דן גריסרו, מנהל היחידה לגינקולוגיה אונקולוגית ופרופ' תמר ספרא, מנהלת השירות האונקו-גינקולוגי:

  • קבוצת "מחקרים וחדשנות" שתנוהל ע"י פרופ' עידו וולף - מנהל המערך האונקולוגי. 
  • קבוצת "רפואת סרטן המעי והרקטום" תנוהל ע"י ד"ר רוית גבע העומדת בראש מרכז ממאירויות במערכת העיכול בבית חולים איכילוב.
  • קבוצת "שאל את הגניקו-אונקולוג" תנוהל במשולב  על ידי מס' מומחים שיתנו מענה מקיף בתחומי הסרטנים הגניקולוגיים. לפניות בנושאים הכירורגיים יענו  פרופ' דן גריסרו, וד"ר עידו לסקוב ופרופ' תמר ספרא תעניק מענה בתחום האונקולוגי של גידולים אלו. 

השירות הניתן למטופלי איכילוב, יתבצע באמצעות קוד כניסה אותו ניתן לקבל במזכירות מרפאות המערך האונקולוגי של בית החולים.

אלירן מלכי, יזם ומנכ"ל Belong מוסיף :"אני מודה לצוות המערך האונקולוגי באיכילוב ולפרופ' עידו וולף במיוחד, אשר פועל ללא לאות למען המטופלים וזיהה את החשיבות בשילוב המנצח להצלחת המסע הטיפולי, ההחלמה והריפוי במקצועיות הרפואית עם התמיכה והסיוע למטופלים בידע במענה רציף מעולמות תוכן מגוונים.

לחצו להורדת האפליקציה

יחידות ומרפאות

תפריט ניווט תחתון