תוכן עניינים

10.2023: שימו לב – הכניסה לאתר אישי מתאפשרת בתקופה זו באמצעות קוד חד פעמי בלבד.  במקרה של טלפון כשר הקוד ישלח בסיסמא כקולית.


שימו לב: בעיה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכד') - מסרון עם קוד כניסה לא מגיע

יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות - messages> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש   > לבחור שיחות חסומות או ספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov ולסמנה בחלונית כהודעה שאינה ספאם

למדריך הסבר מפורט לחצו כאן>>>


  • כניסה לתיק הרפואי האישי באמצעות קוד חד פעמי

ניתן להיכנס באמצעות קוד חד פעמי ע"י הזנת תעודת זהות ותאריך לידה  -שימו לב ניתן להזין תעודת זהות עם וללא אפס מוביל  - אין להזין יותר מאפס אחד מוביל
חדש: ניתן להיכנס לתיק הרפואי האישי גם באמצעות מזהה אחר - דרכון או מס' מזהה פנימי 
  • מדוע לא קיבלתי קוד חד פעמי למרות שהקשתי את הפרטים שלי ?

 קיימות מספר אפשרויות:

שימו לב: בעיה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכד') - מסרון עם קוד כניסה לא מגיע
יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש   > לבחור שיחות חסומות או ספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov ולסמנה בחלונית כהודעה שאינה ספאם

במקרים אלו יש ליצור קשר עם התמיכה הטכנית באתר:

  • יתכן כי מספר הטלפון שלך לא מעודכן במערכות בית החולים.  
  • יתכן כי מספר הטלפון חסום אצל ספק המסרונים או ספק הסלולרי
  • יתכן כי בנייד מותקנת אפליקציה לחסימת מסרונים או שהנייד הנו כשר - במקרה של טלפון כשר הקוד יתקבל אוטומטית בהודעה קולית


  • כיצד ניתן לראות את המסמך הרפואי באתר האישי?
    יש ללחוץ על אייקון - סמל קובץ ה-פי.די.אף PDF
    שימו לב - במכשירי אנדרואיד ייתכן והקובץ לא ייפתח באופן מיידי אלא ירד לתיקיית הקבצים במכשיר הנייד

  • צפייה בבדיקות דימות באתר
    ניתן לצפות בבדיקת ההדמייה עצמה ואף לעשות לה שיתוף או הורדה - על ידי לחיצה על אייקון העיינית הכחולה


  • מדוע לא מופיעות באתר תוצאות בדיקת MRI ? מדוע לא מופיעות תוצאות בדיקת CT ?

תוצאות בדיקת MRI   מתקבלות באתר בתוך 10 ימי עבודה, תחת בדיקות דימות.

תוצאת בדיקת CT מתקבלת באתר Cתוך 7 ימי עבודה, תחת בדיקות דימות. 

  •  בצעתי בדיקת קורונה - מתי אקבל תשובה?
תשובה לבדיקת קורונה מתקבלת עד 36 שעות.

  • מסמך אישור תוצאת בדיקת קורונה שלילית באנגלית במלרמ (לנוסעים לחו"ל)
    אישור באנגלית לבדיקת קורונה שלילית אשר בוצעה במלר"מ יופיע באתר לאחר 24 שעות תחת בדיקות מעבדה

  • בצעתי בדיקת סרולוגיה לבדיקת נוגדנים של קורונה בדם - מתי אקבל תשובה?

תוצאות של בדיקה סרולוגית מתקבלות בתוך 3 ימי עסקים.


  • בדיקות סקר מלר"ם : מתי מופיעות תוצאות בדיקות סקר ומעבדה?

בדיקות מעבדה יופיעו באתר יום לאחר בדיקות הסקר או באותו יום.

יתר תוצאות בדיקות הסקר יופיעו באתר בתוך 25 ימי עבודה מיום הבדיקה.

  •  אני מאושפז – לא רואה את התיק הרפואי שלי?

בזמן אשפוז לא מתעדכן מידע ממהלך האשפוז בתיק הרפואי

  • הייתי מאושפז , מדוע לא רואה באתר את התשובות לבדיקות שעשיתי?

לאחר שחרור יופיע סיכום האשפוז, הכולל את איסוף כלל תוצאות הבדיקות שנעשו במהלך האשפוז. לא ניתן לצפות בתוצאות הבדיקות שבוצעו במהלך האשפוז באופן פרטני. למשל: בדיקות דם ,בדיקות דימות.

  • תמיכה בתהליך צ'ק אין מרחוק
    תמיכה טכנית במקרה של בעיה במילוי טופס צ'ק-אין מהבית ניתן לקבל באמצעות פנייה לדוא"ל : 

check-In@tlvmc.gov.il


איזה מידע ניתן לראות באתר האישי?

באזור האישי באתר MybeWell מוצגים:

 

  • סיכומים רפואיים:

אשפוז במחלקות, ביקורים במיון וביקורים במרפאות המומחים. 

  • תוצאות בדיקות:

תוצאות ופענוחי בדיקות דימות, גסטרו, לב

 

  • תוצאות בדיקות מעבדה:

תוצאות בדיקות מעבדה שנערכו במעבדות בית החולים איכילוב, מרכז רפואי תל-אביב


  • תורים עתידיים וזימונים קודמים:

תורים שנקבעו במרפאות ומכוני בית החולים איכילוב, מרכז רפואי תל-אביב


  • מסמכים שאינם מוצגים:

מסמכים ובדיקות השייכים למחלקות הבאות אינם מוצגים בשלב זה:

נוירוכירורגיה מבוגרים וילדים, עיניים, מחלקות היולדות וטרום לידה בליס, המכון לפריון. 
כמו כן, תוצאות בדיקות איידס, בדיקות המכון הפתולוגי ובדיקות במהלך אשפוז ומיון אינן מופיעות באתר.

 

  • זמני פרסום תוצאות באתר:

MRI - בתוך 10 ימי עבודה  (לא כולל את יום הבדיקה).

CT - בתוך 7 ימי עבודה  (לא כולל את יום הבדיקה).

 

  • פרטים אישיים

הפרטים האישיים המוצגים הינם כפי שמעודכנים במערכות המרכז הרפואי ת"א. עדכון פרטים יבוצע במרכז הרפואי עם הצגת תעודת זהות.

את העדכון ניתן לבצע במרפאות ומרכזי בית החולים, וכן במרכז המידע והשירות הממוקם בקומת הקרקע במגדלן אריסון (רחבת הפסנתר), בכל ימות השבוע בין השעות 07:00-23:00 

 

  • יצירת קשר

לשאלות ובירורים ניתן לפנות לשירות beWell, באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת  bewell@tlvmc.gov.il


    למערכת טעינת הדיסקים >>>


תפריט ניווט תחתון