תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תוכן עניינים

לתשומת ליבכם:  
השירות כרוך בתשלום של 149 ש"ח או כנגד התחייבות (טופס 17) |  השירות למרפאות מסויימות |   דרישות טכניות




  • DocTalk -  רופא אונליין מתבסס על ממשקי טלבריאות, וניתן לקיים את שיחת הוידאו באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד או מהמחשב השולחני. לדרישות הטכניות 
  • השירות מוצע במגוון מרפאות ותחומי התמחות, כל הרופאים אותם תפגשו  הינם רופאים מומחים בכירים בתחומם  לרשימת הההתמחויות והמרפאות
  • השירות ניתן בשעות אחה"צ והערב בתשלום של 149 ש"ח, או כנגד התחייבות (טופס 17), יש לקבוע תור ולהסדיר את התשלום מראש. לפרטים וקביעת תור
  • מפגש ייעוץ רפואי אונליין - DocTalk הינו "תור" לכל דבר ועניין, ומתאים למצבים בהם אין צורך בבדיקה גופנית או שיחה פנים אל פנים בין רופא ומטופל.  לרופא/ה גישה למערכות בית החולים ולמטופל האפשרות להעלות מסמכים רפואיים.  להנחיות לקראת התור


​איך יש להיערך לתור DocTalk - רופא אונליין ?

  • וודאו כי יש ברשותכם את הציוד הנדרש לביצוע המפגש:
    ממשק Mobile מיועד למכשירים ניידים כגון סמארטפונים ואייפד המריצים את אחת ממערכות ההפעלה iOS החל מגרסה 9 ומעלה או אנדרואיד החל מגרסה 4.1 ומעלה. לשימוש באפליקצייה נדרשת התקנה מוקדמת של היישום.
    באמצעות המחשב באתר טלבריאות– חיבור אינטרנט ברוחב פס של 1.5 מגה בייט לפחות, מצלמת אינטרנט ומיקרופון מחוברים ותקינים, הגישה לשירות באמצעות דפדפן כרום בלבד ע"י הקלדת כתובת האתר או באמצעות קישור לשירות 

  • החליטו מראש על חלל מתאים לביצוע המפגש – שקט ומואר

  • מומלץ במידת הצורך להעלות מסמכים רפואיים כגון סיכומי ביקור, תוצאות בדיקה וכד' לעיונו של הרופא/ה. את המסמכים מומלץ לעלות ביום הייעוץ לפני תחילת המפגש, כאשר הרופא/ה ייעיין בהם במעמד המפגש – להנחיות להעלאת קבצים בחוברת הדרכה 

  • לאחר זימון התור יישלחו הודעות תזכורת הכוללות הנחיות וקישור לתור DocTalk, וכן שיחות טלפון לתזכורת.

  • לרשותכם חוברת הדרכה לשלבי השירות השונים

  • נדרש להיכנס לאפליקציה / קישור כ-15 דקות לפני מועד התור שנקבעולהיות זמינים לקבלת השיחה


לאחר מפגש ייעוץ  DocTalk -רופא אונליין




  • הפקת מרשם רפואי במהלך מפגש הייעוץ - במהלך המפגש ניתן להפיק מרשם רפואי דיגיטלי אש ריתקבל באחד מסניפי הסופרפארם. המרשם אינו כולל הסדר השתתפות קופ"ח  - לרשימת סניפי סופרפארם


תמיכה, שירות ויצירת קשר

  • לפניות בנושאים הקשורים לקיום המפגש - נושאים טכנים כד' יש לפנות ל"פמי בריאות - שרותי רפואה מתקדמים"  

  • לפניות בנושא זימון או עדכון מועד התור יש לפנות באמצעות טופס מקוון

  • לפניות לאחר התור בנושא החזרים וכד' יש לפנות בדואר אלקטרוני telemedicine-support@tlvmc.gov.il

תפריט ניווט תחתון