תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תוכן עניינים

טיפים והמלצות איך יש להיערך לתור DocTalk - רופא אונליין



  • DocTalk -  רופא אונליין מתבסס על ממשקי טלבריאות, וניתן לקיים את שיחת הוידאו באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד או מהמחשב השולחני. 
  • השירות מוצע במרבית המרפאות ותחומי התמחות, כל הרופאים אותם תפגשו  הינם רופאים מומחים בכירים בתחומם. במהלך תיאום התור תיבחן ההתאמה לקבלת השירות  
  • השירות ניתן כנגד התחייבות (טופס 17) או בתשלום ע"פ תעריף משרד הבריאות.
  • מפגש ייעוץ רפואי אונליין - DocTalk הינו "תור" לכל דבר ועניין, ומתאים למצבים בהם אין צורך בבדיקה גופנית או שיחה פנים אל פנים בין רופא ומטופל.  לרופא/ה גישה למערכות בית החולים ולמטופל האפשרות להעלות מסמכים רפואיים.  להנחיות לקראת התור


​איך יש להיערך לתור DocTalk - רופא אונליין ?

  • וודאו כי יש ברשותכם את הציוד הנדרש לביצוע המפגש:
    את מפגש DocTalk - רופא אונליין ניתן לבצע או במחשב (נייח או נייד) או באמצעות אפליקציה בסמארטפון. רצוי לקיים את המפגש ממקום שקט ומואר
    ממשק Mobile מיועד למכשירים ניידים כגון סמארטפונים ואייפד המריצים את אחת ממערכות ההפעלה iOS החל מגרסה 9 ומעלה או אנדרואיד החל מגרסה 4.1 ומעלה. לשימוש באפליקצייה נדרשת התקנה מוקדמת של היישום.
    באמצעות המחשב באתר טלבריאות– חיבור אינטרנט ברוחב פס של 1.5 מגה בייט לפחות, מצלמת אינטרנט ומיקרופון מחוברים ותקינים, הגישה לשירות באמצעות דפדפן כרום בלבד ע"י הקלדת כתובת האתר או באמצעות קישור לשירות 

  • החליטו מראש על חלל מתאים לביצוע המפגש – שקט ומואר

  • מומלץ במידת הצורך להעלות מסמכים רפואיים כגון סיכומי ביקור, תוצאות בדיקה וכד' לעיונו של הרופא/ה. את המסמכים מומלץ לעלות ביום הייעוץ לפני תחילת המפגש, כאשר הרופא/ה ייעיין בהם במעמד המפגש – להנחיות להעלאת קבצים בחוברת הדרכה 

  • לאחר זימון התור יישלחו הודעות תזכורת הכוללות הנחיות וקישור לתור DocTalk, וכן שיחות טלפון לתזכורת.

  • לרשותכם חוברת הדרכה לשלבי השירות השונים

  • נדרש להיכנס לאפליקציה / קישור כ-15 דקות לפני מועד התור שנקבעולהיות זמינים לקבלת השיחה


לאחר מפגש ייעוץ  DocTalk -רופא אונליין




  • הפקת מרשם רפואי במהלך מפגש הייעוץ - במהלך המפגש ניתן להפיק מרשם רפואי דיגיטלי אשר יתקבל באחד מסניפי הסופרפארם.  - לרשימת סניפי סופרפארם
    שימו לב- מרשם זה אינו כולל הסדר קופות חולים. לקבלת תעריפי הנחה של קופות החולים יש לפנות עם מכתב הסיכום לרופא המשפחה לצורך הפקת מרשם.


תמיכה, שירות ויצירת קשר

  • לפניות בנושאים הקשורים לקיום המפגש - נושאים טכנים כד' יש לפנות ל"פמי בריאות - שרותי רפואה מתקדמים"  

  • לפניות בנושא זימון או עדכון מועד התור יש לפנות באמצעות טופס מקוון

  • לפניות לאחר התור בנושא החזרים וכד' יש לפנות בדואר אלקטרוני telemedicine-support@tlvmc.gov.il

סרטון הדרכה

תפריט ניווט תחתון