תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תפריט עמוד

למידע בשפות

  • אנגלית 
    Coronavirus-Related Activities
  •  ערבית 
    نشاط إيخيلوف في ظل الكورونا
  •  רוסית
    Работа больницы "Ихилов" в условиях эпидемии коронавируса

תוכן עניינים


1. מה הן הנחיות המיגון למגיעים לבית החולים? 

 לכל הנחיות המיגון הקליקו כאן

3. האם ניתן לקבל שירותי רפואה מרחוק באיכילוב?

  • בית החולים מפעיל שירות רפואה מרחוק DocTalk - בו ניתן לקיים מפגש רפואי באמצעות שיחת וידאו אונליין 
  • השירות ניתן במגוון רב של תחומים רפואיים ומרפאות
  • לטופס שליחת בקשה לתור לרפואה מרחוק DocTalk לחצו כאן


4. יש לי תור לבדיקה או לרופא ואני בבידוד – מה לעשות?

  • בבית החולים איכילוב פעיל שירות טלמדסין לרפואה מרחוק DocTalk - לפרטים על השירות
  • יש לדחות את התור עד לתום הבידוד ובכל מקרה להתייעץ עם הרופא המטפל בקופה. חשוב מאד להודיע על כך באמצעות טופס מקוון

5. האם להגיע לבית החולים במקרה של תסמיני קורונה?

אם מופיעים תסמינים כמפורט על ידי משרד הבריאות, אין להגיע לבית החולים או לחדר מיון. יש לפנות למוקד מד"א 101 הפועל 24/7.

למוקד מד"א יש להתקשר במקרה של הופעת תסמינים כגון: חום, שיעול, קוצר נשימה או תסמינים נשימתיים אחרים, ואם נכללים באחת מהקבוצות:
  • על־פי הנחיות משרד הבריאות נדרשתם להיות בבידוד ביתי.
  • הייתם במגע הדוק עם חולה קורונה מאומת (שהייה במרחק של פחות משני מטר למשך 15 דקות לפחות).
  • קיים חשש כי חליתם בנגיף הקורונה.
  • חזרתם מכינוסים בינלאומיים בחו"ל.
שימו לב: במקרים של תסמינים כמפורט - אין להגיע לבית החולים או לחדר מיון. 


6. האם בני משפחה ומלווים רשאים לבקר בבית החולים? 

  • מאושפזים - על פי הנחיית משרד הבריאות כל מטופל לעד 2 מלווים, בהתאם להנחיות המיגון.
  • ליולדות ב"ליס" תותר שהות של שני מלווים במהלך הלידה ומבקרים.
  • ביקור במרפאות חוץ - מטופלים המגיעים לביקורת במרפאות חוץ, יכולים להגיע עם עד 3 מלווים. 
  • במחלקה לרפואה דחופה (מיון מבוגרים) -מלווים רשאים להיכנס לאגפים א' ב' ו-ד'.

    באפשרותכם להירשם לשרות עדכונים TELME , לשלוח מסרון למספר טלפון  052-9998383 עם הספרה 19, ובהתאם להנחיות לשלוח 4 ספרות אחרונות של תעודת הזהות של המטופל כולל ספרת ביקורת.

    *לרשותכם בקומת הכניסה לבניין אריסון, אזור המתנה הכולל: מכונות שתיה וחטיפים, עמדה להטענת טלפונים סלולריים, טלוויזיה ו –WIFI.

7. האם ניתן להעביר חבילות ליקירכם המאושפזים? 

תתאפשר הבאת חבילות ליקירכם שאנו נדאג למוסרן לו. למסירת החבילה (כולל שם מלא של המטופל ושם המחלקה שבה מאושפז) יש לפנות למרכז השירות והמידע בבניין אריסון, קומת קרקע, לובי הפסנתר, אגף ה', בכל יום (כולל שישי שבת)  בין השעות 7:00 בבוקר עד 23:00 בלילה. החבילה תועבר ממרכז השירות לצוות המחלקה בה מאושפז יקירכם. 
  • אין להביא מוצרי מזון הדורשים קירור, פרחים או עציצים
  • חשוב להבהיר, כי איננו יכולים להתחייב למועד מסירת החבילה, או כל אבדן או נזק לתכולת החבילה, אך נעשה את מירב המאמצים שתגיע ליעדה בשלמות ובהקדם האפשרי.

8. היכן מאושפזים חולים בקורונה בביה"ח איכילוב? 
באיכילוב מחלקות מבודדות בהם מאושפזים חולים בקורונה והטיפול בהם מופקד על ידי אנשי צוות יעודיים. אין ביקורים למאושפזים בבידוד. 

9. כיצד ניתן להתעדכן במידע לגבי מאושפזי קורונה

בית החולים מפעיל מערך המאפשר תקשורת רציפה עם משפחות המאושפזים. 

10. האם ניתן לבצע בדיקות קורונה באיכילוב?

במסגרת מלר"מ איכילוב ניתן לבצע:

תפריט ניווט תחתון