תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תוכן עניינים

המאיץ החדש מיועד לחולי סרטן אשר צריכים לעבור הקרנות כחלק מהטיפול האונקולוגי.
בישראל ישנם מאיצים דומים אך ייחודיותו של המאיץ הנ"ל הינו במערך המחשוב שנרכש עמו, אשר מתבסס כולו על חישובי מונטה קרלו של התפלגות הקרינה בגוף המטופל.
במרכז הרפואי ארבעה מאיצים, וביחד עם מערך המחשוב המתקדם ביותר, ייהנו מטופלי המכון מטיפול מדויק ואיכותי תוך שמירה מרבית על האיברים הבריאים הסמוכים לאזור ההקרנה/טיפול.


על שיטת מונטה קרלו

שיטת מונטה קרלו – הינה שיטה לפתרון בעיות חישוביות באמצעות מספרים אקראיים, אשר מורצים מספר רב של פעמיים עד לקבלת מובהקות סטטיסטית של תוצאת החישוב, ועל ידי כך מאפשר דיוק מירבי של החישוב. שיטות חישוב מונטה קרלו לא היו בשימוש בשגרה במכונים האונקולוגים עקב הצורך במערך מחשוב חזק במיוחד אשר מאפשר ביצוע חישובים אלו בזמן קצר .
על יד חישובים בשיטת מונטה קרלו, ניתן להגיע לרמת דיוק הגבוהה ביותר (הדמיות של NASA, כורים גרעיניים וכו', כולם מתבססים על שיטת חישוב זו) ועל ידי כך להקטין את החשיפה של האיברים הבריאים הנמצאים בסמוך לאזור הגידול לקרינה, ועל ידי כך להקטין את תופעות הלוואי של הקרינה ולשמר בצורה טובה יותר את האיברים הבריאים.


יתרונות למטופל

בחדר מאיץ זה הושם דגש מיוחד על סביבת המטופל, ולכן הותקנה מערכת הדמיית שמיים ותאורה מיוחדת המדמה הסתכלות דרך חלון לשמיים עם מוזיקה המותאמת בבחירה אישית של המטופל כדי להשרות אוירה נינוחה ככל שניתן במהלך הטיפול.

מאיץ זה הינו מדויק ביותר ובעל מערכת הדמיה מהמשוכללת בעולם אשר יכול לבצע הדמיה לפני כל הפעלת קרן הטיפול, ובכך לוודא דיוק מריבי במתן הטיפול הקרינתי.

מאיץ זה בעל יכולת העברת טיפול מהירה ביותר, דבר התורם רבות להצלחת הטיפול הקרינתי, בשל יכולת המטופל לשכב ללא תזוזה למשך זמן ההקרנה הממוקדת.

בנוסף הותקנה מערכת High Definition MLC אשר מאפשרת כיוון צורת קרן הטיפול לצורת הגידול בהתאמה הכי גבוהה הקיימת במאיצים בעולם.

יחידות ומרפאות

תפריט ניווט תחתון