תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תפריט עמוד

תוכן עניינים

​תקשיבו ללב שלכם. גם אם אין לכם היסטוריה של אירוע לב, ואתם בגילאי 40 עד 65 כדאי לכם לעבור צינתור וירטואלי. רק כדי להיות בטוחים


למה כדאי לעבור צנתור וירטואלי?
אם תרצו לגלות מוקדם אם אתם בסיכון מוגבר להתקף לב, ולמנוע אותו בטרם יתרחש אירוע קטלני, "צינתור וירטואלי" הוא הבדיקה עבורכם. במרכז הרפואי תל-אביב נערכות  בדיקות CT אנגיו של עורקי הלב בעזרת סורק ספקטרלי מתקדם וחדש  (Spectral CT 7500 Philips ), המאפשר חשיפה נמוכה לקרינה ובאיכות תמונה מצוינת. 

*עלות הבדיקה 2,614.50 ש"ח (אינה כלולה בסל התרופות)

לקביעת תור יש למלא את השאלון בקישור זה, ולאחר בחינת התאמה לבדיקה נחזור אליכם לתיאום.

פרופ' בנאי מסביר למה כדאי לנו לעשות צנתור וירטואלי


לדברי פרופ' גלית אבירם, מנהלת היחידה לדימות החזה והלב באיכילוב, "הבדיקה מראה אם יש הצירויות בעורקי הלב, ויותר מכך, אם יש התפתחות התחלתית של תהליך הטרשת בעורקים, העלול לגרום להתקף לב, ובכך מאפשרת לכוון לטיפול המתאים ביותר עבורכם עוד בשלב מוקדם בו לא חשים דבר".



 פרופ' גלית אבירם, מנהלת היחידה לדימות החזה והלב באיכילוב
 

למי זה מתאים?

הבדיקה מתאימה במיוחד לאנשים צעירים (גברים ונשים בגילאי  40-65), שאין להם היסטוריה של אירועים לבבים או תסמינים, אך  בעלי גורמי סיכון ללקות בטרשת העורקים הכליליים,  כגון רמת שומנים גבוהה בדם, יתר לחץ דם, היסטוריה משפחתית של מחלת לב, או עישון, או המבצעים פעילות גופנית מאומצת, המעונינים להפחית סיכון לאירועי לב בעתיד על ידי טיפול מתאים.
הבדיקה מצוינת גם לאנשים צעירים עם מיחושים בחזה, לצורך שלילת הצרויות משמעותיות בעורקי הלב הגורמות למיחושים אלה, או כאשר בדיקות לב אחרות אינן חד משמעיות.*
מחקרים גדולים מראים שמטופלים עם כאב חזה שעברו את הבדיקה, סבלו בהמשך מפחות אירועים לבבים מאלו שלא, וזאת בזכות שדרוג הטיפול המניעתי הניתן להם. 
*כאשר יש סטנט או הסתידויות מרובות כמו שיש בגיל יותר מבוגר, וכן כאשר דופק מהיר ו/או בלתי סדיר, הדיוק האבחנתי יכול לרדת", מסבירה פרופ' אבירם. 


כמה זה עולה?

מחיר הבדיקה עומד על 2,614.50 ש"ח 

האם הביטוח הפרטי מכסה את עלות הבדיקה?

חלק מהביטוחים מכסים צנתור וירטואלי. מומלץ לבדוק את הפוליסה הספציפית שלכם.


איך קובעים תור?

ממלאים את השאלון בקישור זה, ולאחר בחינת ההתאמה לבדיקה נחזור אליכם לקבוע מועד לבדיקה





תפריט ניווט תחתון