תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תפריט עמוד

המערך ההמטולוגי בדירוג Forbes לרופאים הטובים ביותר בארץ:

  • פרופ' עירית אביבי, מנהלת המערך
  • פרופ' יאיר הרישנו, מנהל יחידת CLL
  • פרופ' דוד ורון, מומחה קרישת יתר
  • ד"ר יעל כהן, מנהלת שירות מיאלומה
  • ד"ר חוה פרי, מנהלת היחידה ללימפומה
  • פרופ' רון רם, מנהל היחידה להשתלת מח עצם  

תוכן עניינים

לתיאום פגישת יעוץ ראשונה במערך ההמטולוגי באיכילוב מלאו טופס זה 

רוצה לדעת עוד?

שם מלא {{ClubFormCtrlAlias.ValidationObj.required}}

שם מלא - {{ClubFormCtrlAlias.ValidationObj.textBoxChars}}

שם מלא - {{ClubFormCtrlAlias.ValidationObj.inputToShort}}

שם מלא - {{ClubFormCtrlAlias.ValidationObj.ContactNameTooLong}}

{{500 - ClubFormCtrlAlias.MailContactUS.Description.length}} תוים נשארו מתוך 500

קצת על סיבת הפניה {{ClubFormCtrlAlias.ValidationObj.required}}

קצת על סיבת הפניה - {{ClubFormCtrlAlias.ValidationObj.FreeText}}

קצת על סיבת הפניה - {{ClubFormCtrlAlias.ValidationObj.inputToShort}}

קצת על סיבת הפניה - {{ClubFormCtrlAlias.ValidationObj.DescriptionTooLong}}

{{ClubFormCtrlAlias.ServiceMsgResponse}}

בית החולים איכילוב נמצא, יחד עם בתי החולים המובילים בעולם, בחזית החדשנות והמקצועיות - עם המערך ההמטולוגי המתקדם והמקצועי בישראל.


המערך ההמטולוגי בבית החולים איכילוב מציע לכם אבחון, ייעוץ, טיפול ואשפוז, - במרכז הרפואי הטוב בישראל עם הרופאים המקצועיים והטובים בארץ.

אם אובחנתם עם סרטן הדם או שאתם נמצאים בעיצומו של בירור למחלה המטולוגית, אתם חשים, ובצדק, אי ודאות לגבי המחלה וכמובן נלחצים מהטיפול הצפוי. תוסיפו לכך את העצות בסגנון "אתה חייב להכיר את הרופא שטיפל בדודה שלי", "לחבר שלי היה בדיוק כזה" ואפשר להבין למה קל לחוש מבולבלים, אבלהאמת היא שאין סיבה לבלבול.
הצעד הראשון במקרה של אבחון הוא לפנות לייעוץ המטולוגי מקצועי - ומיד. לא משנה איפה אתם מתגוררים בארץ, זכותכם לראות את הרופאים הכי מקצועיים. לצורך כך הוקם במערך ההמטולוגי בבית החולים איכילוב שירות המאפשר פגישת ייעוץ ראשונית עם רופא/ה המטולוג תוך 3 ימי עבודה 

מ"כ, גבר בן 66, חש במעט צרידות אך התעלם ממנה. כמה חודשים אחר כך, הרגיש בליטה מתחת לאוזן והפעם החליט לברר את העניין. למרות שהוא גר בצפון, אחרי סבב של בדיקות הוא הופנה על-ידי הרופא שלו לבית החולים איכילוב, ובתוך זמן די קצר קיבל את האבחנה שמדובר בסרטן מסוג לימפומה.
מ"כ מספר:
"טופלתי במחלקה ההמטולוגית בבית החולים איכילוב ואחרי סבב של טיפולים כימותרפיים חזרתי לעצמי", מספר מ"כ. שנתיים אחרי, הוא הרגיש שוב בליטה קטנה מתחת לאוזן. "הבנתי שהמחלה חזרה והפעם הייתי מותש מיואש לגמרי". הרופא שלי הזמין לשיחה את פרופ' עירית אביבי, מנהלת המערך ההמטולוגי בבית החולים איכילוב, ויחד הם הציעו לי לנסות תרופה אוטו-אימונית חדשה שהגבתי לה מצוין. היום 6 שנים אחרי, אני מגיע לביקורות ומשלב ישיבה בבית קפה תל-אביבי הסמוך לבית החולים. אני מרגיש שאני חב את חיי למחלקה הזאת".

מה התחדש באבחון סרטן הדם בשנים האחרונות?
"ההתקדמות בחקר הגנטי בשילוב הבינה המלאכותית הובילה לפיתוח של טכנולוגיות אבחוניות מתקדמות לזיהוי שינויים גנטיים ספציפיים בצופן הגנטי של תאים ממאירים במחלות סרטן הדם כמו לימפומה, לוקמיה ומיאלומה", מסבירה פרופ' עירית אביבי שמנהלת את המערך ההמטולוגי הגדול בארץ בבית החולים איכילוב בתל-אביב.  "אנחנו משתמשים, לדוגמה, במערכת המסוגלת לצלם בהגדלה של פי 100 וברזולוציה גבוהה משטחי דם בשטחים נרחבים ויש לה יכולת מתקדמת לזיהוי ופענוח תאים", מסבירה פרופ' אביבי.


פרופ' עירית אביבי-מנהלת המערך ההמטולוגי

ובתחום הטיפולי?

"יש כיום טיפולים מתקדמים, חלקם זמינים בלעדית למטופלנו. איכילוב היה בית החולים הראשון מחוץ לארה"ב שנבחר לבצע ניסויים קליניים שבמסגרתם חולי לוקמיה ולימפומה קיבלו טיפול עירוי של תאי חיסון עצמיים שעברו הנדסה גנטית והוא גם הראשון שקיבל אישור לתת את הטיפול".


מה בנוגע לכימותרפיה וקרינה?
"גם בתחום הזה יש חדש, אחת מהן היא גישת 'נוגדנים מצומדים' הגורמת להיקשרות החומר הפעיל או לפגיעה של הקרינה באופן ממוקד וסלקטיבי רק בתאים הממאירים, כמעט מבלי לפגוע בתאי הגוף הבריאים. קבוצה אחרת של תרופות, מעוררת את מערכת החיסון להילחם בתאים הסרטניים על-ידי היקשרות לחלבון שפוגע במערכת החיסון".
 
מה אתם עוד מציעים במערך?
"בנוסף למחלקת אשפוז המטו-אונקולוגית, יש במערך יחידת השתלת מח עצם, מחלקת אשפוז יום המטולוגית ומרפאות ייעודיות למחלות דם".  המיקום המרכזי בסמוך לרכבת מרכז ובקרוב לרכבת הקלה, הופך אותו לנגיש לא רק לתושבי תל-אביב. 



תפריט ניווט תחתון