תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תפריט עמוד

תוכן עניינים

כולם מדברים על "לחיות בריא", על מניעת מחלות ואיתור מוקדם שלהן. האתגר הגדול העומד בפנינו הינו כיצד ניתן לשלב פעילות גופנית, תזונה נכונה ולשמור על הבריאות עם אורח החיים המודרני התובעני שלנו.
המרכז למניעה ולשיקום הלב באיכילוב, מציע תוכנית פעילות גופנית ייעודית לאנשים בריאים בעלי גורמי סיכון לפתח מחלת לב וכלי דם, ללא אירוע לבבי קודם.
במרכז פועל צוות רב-תחומי מיומן המלווה את המתאמן/ת מרגע קבלתו/ה למרכז, דרך קביעת הפעילות האישית וכלה במעקב אחר ביצועיו. צוות המרכז כולל: קרדיולוג, אחיות בוגרות קורס טיפול נמרץ לב, פיזיולוגים, דיאטנית קלינית, פסיכולוג וצוות אדמיניסטרטיבי.

 

למי מיועדת התוכנית?

  • לאנשים המעוניינים להתאמן ולא יודעים כיצד.
  • לאנשים שמתעמלים ומעוניינים בהדרכה נוספת, הכוונה ובניית תכנית יעדים מותאמת אישית.
  • לאנשים אשר מחפשים לבצע פעילות גופנית תחת השגחה ופיקוח של צוות רב-מקצועי.
  • לאנשים בעלי מחלות רקע המעוניינים להקפיד על ביצוע פעילות גופנית.
  • לאנשים המעוניינים בקבלת כלים וטיפים לאורח חיים בריא ומאוזן.

מה כוללת התוכנית?

  • פגישה עם רופא קרדיולוג, אחות בעלת הסמכה בטיפול נמרץ לב ועם פיזיולוג/ית (מאמנ/ת כושר) - לפגישה זו המשתתף נדרש להביא בדיקות עדכניות (פירוט יינתן לנרשמים). לאחר בדיקות והערכה כוללת על ידי הרופא והאחות, תוגדר במשותף עם המתעמל תכנית אימונים אישית בהתאם ליכולותיו הפיזיות (מדדים קליניים ותחושות סובייקטיביות) ובהתאם להעדפותיו ומטרותיו.
    התוכנית שתקבע והמדדים הראשונים יתועדו לצורך מעקב ובחינת התקדמות במהלך ההשתתפות במרכז.
  • פעילות גופנית מותאמת פעמיים בשבוע, בהשגחה מקצועית ובפיקוח רפואי מלא - משך כל אימון – כשעה, והוא כולל תרגילי חימום ושחרור (למעוניינים בכך), וכן פעילות גופנית על מכשירי הכושר – בהתאם לתוכנית האימונים האישית שנקבעה בשיתוף הפיזיולוג. בתחילת כל אימון מודדים המתעמלים לחץ דם ודופק והנתונים נרשמים לצורך מעקב. בנוסף, במהלך האימון מתעד הצוות המקצועי את תוכן הפעילות, וגם מידע זה משמש למעקב אחר ההתקדמות ושיפור המדדים שהוגדרו בשיתוף עם המתעמל בתחילת התוכנית. הפעילות הגופנית מתבצעת בליווי אנשי מקצוע הנוכחים במהלך כל הפעילות.
    לאחר תקופת אימונים מוגדרת, במידת הצורך, ניתן לשנות ולהתאים את תכנית האימונים בהתאם לשינוי ולשיפור בכושר ובסיבולת.
  • פגישת ייעוץ עם דיאטנית קלינית - מטרת פגישת הייעוץ היא לסייע בהקניית הרגלים לאורח חיים בריא בהיבט התזונתי, בניית תפריט אישי, שמירה על משקל תקין, מעקב אחר מדדים בדם ועוד. הפגישות מתקיימות במרכז וניתן להצמידן לשעות הפעילות. במידת הצורך ניתן לקבוע פגישות נוספות.
  • פגישת ייעוץ עם פסיכולוג - מטרת פגישת הייעוץ היא לסייע בהקניית הרגלים לאורח חיים בריא בהיבט הנפשי והרגשי, מתן כלים להתמודדות ושמירה על בריאות נפשית. ניתן לקיים את הפגישה כאישית או כזוגית. הפגישות מתקיימות במרכז וניתן להצמידן לשעות הפעילות. במידת הצורך ניתן לקבוע פגישות נוספות.
  • פגישות מעקב - לאחר מספר חודשים מתחילת הפעילות במרכז וכן מידי כמה חודשים, מתקיימות פגישות מעקב אישיות של המתעמל עם צוות המרכז. בפגישות אלו המתעמל עובר סקירה של פעילותו עד כה והתאמה מחודשת למצבו הנוכחי – הן מבחינה רפואית והן מבינה גופנית. פגישות המעקב מתקיימות עם קרדיולוג המרכז, צוות האחיות ומאמני הכושר המלווים.
  • נוכחות קבועה של צוות רפואי מקצועי - בכל שעות פעילות המרכז נוכח הצוות הרפואי המיומן הן במתן ליווי ועזרה במענה על שאלות או הדרכה, והן במתן מענה רפואי מיידי במידת הצורך. המרכז מצויד בציוד רפואי רלוונטי – דפיברילטור, עגלת החייאה, בלוני חמצן ועוד, וכל הצוות מוכשר להפעילו במידת הצורך.
  • הרצאות וכנסים למתעמלי המרכז - המרכז למניעה ולשיקום הלב מקיים מספר כנסים ואירועים בשנה, המיועדים לחברי המרכז ובני משפחותיהם.

המרכז כולל חדר כושר חדיש ומודרני, המשלב פעילות אירובית ולפעילות אנאירובית, מלתחות ולוקרים אישיים והוא מונגש ומותאם לנכים.

מחיר מיוחד לחברי BeWell

למידע נוסף על המרכז למניעה ולשיקום הלב 
טלפון ליצירת קשר: 03-6973945 שלוחה 0 או 9 | פקס: 03-6973963 | מייל ליצירת קשר: heart-rehab@tlvmc.gov.il

אפשרות להסדרי חניה חינם בשעות אחה"צ.

תפריט ניווט תחתון