אדם הזקוק לתרגום במהלך טיפול, בדיקה או שירות הניתן בביה"ח, או לחילופין איש צוות שמעוניין בתרגום על מנת לתקשר עם החולה בצורה טובה יותר, יכול לפנות למוקד התרגום הסימולטני – המופעל ע"י משרד הבריאות.
- המוקד מופעל ע"י מתורגמנים מקצועיים, המידע הינו אנונימי וחסוי.
- שירותי התרגום מיועדים לכל נותני ומקבלי השירות בביה"ח.
- שירותי התרגום ניתנים בשפות: ערבית, רוסית, אמהרית צרפתית וטיגרית.
אופן מתן השירות
- מטפל או מטופל יכולים לחייג מכל טלפון של ביה"ח (כולל מכשירי VPN), למספר 3888.
- מכל טלפון אחר שאינו מבה"ח: 5144*.
- ניתן לחייג בשיחת גוביינא (ללא תשלום), לטלפון: 1-800-5144-04.
- ניתן להתקשר למוקד ולבקש שיחת ועידה שתכלול את מכשיר הטלפון של המטופל ואת מכשיר הטלפון של איש צוות.
שעות פעילות מוקד התרגום
בימים א'-ה', בשעות 08:00-19:00
ביום ו', בשעות 08:00-13:00
טל': 02-5080741
קישור לאתר מוקד תרגום רפואי
תרגום מסמכים רפואיים
במידה ונדרשים מסמכים רפואיים מתורגמית ניתן לפנות למחלקת רשומות רפואיות באמצעות טופס מקוון בקישור זה .
שירות התרגום בתשלום ולא במהלך תקופת האשפוז