תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תפריט עמוד

תוכן עניינים

מה זה שירות צ'ק אין מהבית? 

  • השירות מאפשר לך לבצע קבלה למרפאה מהבית באמצעות אתר ביה"ח  - שימו לב: ניתן לבצע ניתן לבצע את הצ'ק אין עד 2 ימי עסקים לפני מועד התור שנקבע.
  • ביצוע צ'ק אין מהבית יחסוך לך את תהליך הקבלה במזכירות המרפאה ויאפשר לך גישה ישירה למטפל/ת
  • השירות מוצע למוזמנים במרפאות נבחרות


                                 

איך זה עובד? 

  • כשבועיים לפני התור המתוכנן תקבל/י מביה"ח הודעת דואר אלקטרוני ומסרון עם קישור לביצוע הצ'ק אין. ניתן לבצע את הצ'ק אין עד 2 ימי עסקים לפני מועד התור שנקבע.

  • חדש עבור חברי קופת חולים מאוחדת  בלבד-  ניתן ליהנות משירות קבלה מהירה באמצעות העברת כרטיס חבר קופת חולים ביום הביקור בעמדת הקיוסק במרפאה.
    לא נדרש לבצע צ'ק אין מהבית באמצעות טופס מקוון כמתואר. ביום הביקור יש להצטייד  בטופס 17 ובכרטיס קופ"ח

  • לחיצה על הקישור (במייל או במסרון) תעביר אותך למסך כניסה לתיק רפואי אישי באתר ביה"ח שם תידרש להזדהות באמצעות קוד חד פעמי או סיסמה
  • לאחר ההזדהות יפתח הטופס הרלוונטי למילוי
  • בטופס נדרש להזין פרטים מטופס/י ההתחייבות/יות (טופס 17) ולצרף את הההתחייבות/יות (כקובץ או כצילום מהנייד) 
  • ניתן להיעזר בהנחיות הנמצאות לצד השדות בטופס וכן בכפתור "איך אפשר לעזור לך" 
  • בסיום הפעולה ישלח אליך מסרון/מייל עם קוד אישור אותו תידרש להזין בעמדת הקבלה הממוחשבת (קיוסק) בבואך למרפאה
  • ביום הביקור עליך לגשת לעמדת קבלה ממוחשבת (קיוסק) במרפאה הייעודית ולהזדהות באמצעות כרטיס קופת חולים או באמצעות הקלדת מספר תעודת הזהות שלך
  • אפשרות נוספת לביצוע  צ'ק אין - באמצעות כניסה לתיק רפואי אישי (תורים עתידיים) באתר ביה"ח. ניתן לבצע צ'ק אין רק במידה שיוצג הכפתור "לטופס צ'ק אין" ליד התור הרלוונטי




מה עלי לעשות ביום הביקור?

ביום הביקור עליך לגשת לעמדת הקבלה הממוחשבת (קיוסק) במרפאה הייעודית ולהזדהות באמצעות כרטיס קופת חולים או באמצעות הקלדת מספר תעודת הזהות שלך
  • לאחר ההזדהות יש להזין את קוד האישור שקיבלת/ה במסרון לאחר ביצוע הצ'ק אין 
  • עם השלמת התהליך בעמדת הקבלה הממוחשבת (קיוסק) תופק פתקית עם מספרך בתור, פרטי ההמתנה למטפל/ת ומדבקות אישיות
  • בכניסה למטפל/ת תידרש/י להזדהות באמצעות תעודה מזהה ולמסור את המדבקות האישיות
  • במקרים מיוחדים תופנה/י למזכירות להשלמת התהליך
  • יש להביא את טופס ההתחייבות ביום התור



הערות

  • השירות יופעל בשלב ראשון במתכונת פיילוט במרפאות נבחרות
  • תהליך צ'ק אין תקף גם במידה והוזז התור מסיבה כלשהי
  • במקרה של תקלה או קושי בביצוע הפעולה ניתן לפנות למזכירות המרפאה
  • באם יש צורך לשינוי פרטים דמוגרפיים כגון: כתובת, פרטי התקשרות הינך מתבקש/ת לגשת למזכירות
  • אם מסיבה כלשהי מועד התור בוטל (בין אם על ידך או על ידי בית החולים) לאחר שבוצע תהליך הצ'ק אין, פעולת הצ'ק אין תבוטל. לביצוע צ'ק אין מחדש, יש להיכנס לתיק רפואי אישי באתר ביה"ח


כיצד למלא את הטופס? 
כל השדות בטופס הינם שדות חובה


גורם מבטח:
יש לבחור את קופת החולים. במקרה של קופ"ח כללית יש לציין גם מחוז.
מספר ההתחייבות:
(מספר אישור לטיפולים אמבולטוריים/ אסמכתא תקציבית): יש למלא את מספר ההתחייבות (טופס 17) והתוקף המצויינים בטופס. יש לוודא כי טופס ההתחייבות הינו לאיכילוב.
תוקף ההתחייבות:
יש למלא את התוקף המצויין בטופס. יש לוודא כי מועד התור הינו  במסגרת תוקף ההתחייבות. בטופס קופ"ח לאומית תוקף ההתחייבות הינו כחודש מתוקף ההדפסה המצויין בטופס

קוד משרד הבריאות:

  • כללית – קוד משה"ב 
  • מכבי -קוד מקורי בנותן השירות 
  • מאוחדת* - קוד בדיקה, טיפול 
    *חדש עבור חברי קופת חולים מאוחדת  בלבד-  ניתן ליהנות משירות קבלה מהירה באמצעות העברת כרטיס חבר קופת חולים ביום הביקור בעמדת הקיוסק במרפאה.
    לא נדרש לבצע צ'ק אין מהבית באמצעות טופס מקוון כמתואר. ביום הביקור יש להצטייד  בטופס 17 ובכרטיס קופ"ח
  • לאומית-בדיקה דרושה / סוג טיפול. במידה וכתוב "רופא מומחה במרפאה יש להקליד את הקוד הבא: 99242 


צירוף קובץ טופס התחייבות (טופס 17):
נדרש להעלות קובץ צילום או סריקה של טופס ההתחייבות בפורמט PDF, JPG, TIF. 



כללית

מכבי

לאומית


מאוחדת



תפריט ניווט תחתון