תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תפריט עמוד

וידאו

טיפול באוטיזם בילדים | ערוץ 10
מרכז "מראות"
חגית נגר-שמעוני

קורות חיים

השכלה

  • 2018- הכשרה קלינית באבחון אוטיזם ממוחשב DI3
  • Great Ormond St. Hospital -London  
  • University College -London
  • 2012 - הכשרה קלינית ומחקרית בכלי אבחון ייחודים לאוטיזם : ADOS-2, ADI-R על ידי ד״ר פיאונה סקוט ממרכז האוטיזם באוניברסיטת קיימברידג׳, אנגליה
  • 2009 - Ph.D, אוניברסיטת תל אביב, המחלקה לפסיכולוגיה
  • 1999 - סיום לימודים בבית הספר לפסיכותרפיה, אוניברסיטת בר-אילן  
  • 1989-90 - MA בפסיכולוגיה התפתחותית בהצטיינות יתרה, אוניברסיטת קולומביה, ניו-יורק, ארה"ב
  • 1985-88 - BA בפסיכולוגיה ובאנגלית, בהצטיינות, אוניברסיטת תל-אביב
  • 2004 - קבלת תואר מדריכה מומחית בכירה בפסיכולוגיה חינוכית
  • 1995 - קבלת מעמד מומחית בפסיכולוגיה חינוכית
  • משנת 2012 - מנהלת מרכז "מראות", היחידה להתפתחות הילד, ביה"ח "דנה-דואק" לילדים
  • 2008-2012 - אחראית צוות הפסיכולוגים ויחידת המחקר במרפאת הילדים והנוער, המרכז הרפואי המשולב באר יעקב –נס ציונה, מב''ן שב''ס
  • 1999-2008 - פסיכולוגית בכירה במרפאת הילדים והנוער, המרכז הרפואי המשולב באר יעקב-נס ציונה, מב''ן שב''ס
  • 1998-2012 - עבודה אבחונית וטיפולית במסגרת קליניקה פרטית
  • 1998-1999 - ניהול מרכז טיפולי לילדים בעלי הפרעות רגשיות והפרעות התנהגות, השירות הפסיכולוגי חינוכי של עירית תל-אביב
  • 1995-1999 - התמחות במחלקה פסיכיאטרית ב', המרכז הרפואי תל- השומר במסגרת בית הספר לפסיכותרפיה
  • 1990-2001 - פסיכולוגית בכירה בשרות הפסיכולוגי חינוכי של עירית תל-אביב
  • 2023 - ראש המגמה לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית, המרכז האקדמי למשפט ועסקים.
  • 2023 - מרצה בכירה בבית הספר לפסיכולוגיה, המרכז האקדמי למשפט ועסקים.
  • ​2021- מרצה וחברת סגל פנים במסלול מחקר, המחלקה לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית, המרכז האקדמי למשפט ועסקים.
  • כ- 60 הרצאות בכנסים מדעיים

 Nagar-Shimoni ,H., Gindi, S., Bokek-Cohen,Y. Leitner,Y.( forthcoming). RRB phenotype? Calling attention to children who are not diagnosed with ASD, and exhibit 

social  difficulties, excessive interest in specific topics, or repetitive behaviors. Psychologia Rozwojowa. (Developmental Psychology), 26, 2. ( 2022).


Freudenstein. O, Nagar Shimoni. H. Gindi. S, Leitner.Y. ( 2020 )

Disagreement between Assessment of ASD utilizing The ADOS 2 and DSM 5.

A preliminary study.

Annales Universitatis Paedagogicae

Ctacoviensis

17-27 ,Studia Psychologica XIII


Nagar Shimoni, H, Leitner. Y, Hegesh, R.Y. BokekCohen. Y, Gindi .S & Weizman. A.

( 2021)

The potential usefulness of the Social Attribution Task (SAT) in diagnosing girls with ASD. 

International journal of Disability, Development and Education . Published online Apr. 2021.


 Nagar-   Shimoni, H., Weizman, A., Raviv, A., Hegesh, R.Y. (2012)

A Model of Theory of Mind, Severity of Autistic Symptoms and Parental Correlates in Asperger children and adolescents. Psychiatry research, 197,85-89.


שרוף. א. (2006). ח,. שמעוני, הגש. ר.י. 

תסמונת אספרגר ולקויות למידה.- סימפטומים קלינייםופרמטרים ייחודים במבחן רורשאך,  ביטאון הסתדרות הפסיכולוגים בישראל. פסיכו אקטואליה


Raviv, A., Raviv, A., Shimoni, H., Fox, N., Leavitt, L. (1999)

Children's' self-report of exposure to violence and its relation to emotional distress.  Journal of Applied Developmental Psychology ,20, 45-55.                                                                                                        

                                                       


  • 2023 - "Reviewer for "Psychiatry Investigation
  • 2018 - חברת ועדת שיפוט מטעם משרד המדע והטכנולוגיה בתחום האוטיזם  
  • על חדשנות מחקרית - מושב פתיחת ״ מדברים אוטיזם ״ 2017, אוניברסיטת תל-אביב   
  • 2012 - Reviewer for Psychiatry Research                                       
  • 2013 - Reviewer Journal of Autism and developmental Disorders, JADD  

תפריט ניווט תחתון