תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תפריט עמוד

וידאו

טיפול באוטיזם בילדים | ערוץ 10
מרכז "מראות"
חגית נגר-שמעוני

קורות חיים

השכלה

  • 2018- הכשרה קלינית באבחון אוטיזם ממוחשב DI3
  • Great Ormond St. Hospital -London  
  • University College -London
  • 2012 - הכשרה קלינית ומחקרית בכלי אבחון ייחודים לאוטיזם : ADOS-2, ADI-R על ידי ד״ר פיאונה סקוט ממרכז האוטיזם באוניברסיטת קיימברידג׳, אנגליה
  • 2009 - Ph.D, אוניברסיטת תל אביב, המחלקה לפסיכולוגיה
  • 1999 - סיום לימודים בבית הספר לפסיכותרפיה, אוניברסיטת בר-אילן  
  • 1989-90 - MA בפסיכולוגיה התפתחותית בהצטיינות יתרה, אוניברסיטת קולומביה, ניו-יורק, ארה"ב
  • 1985-88 - BA בפסיכולוגיה ובאנגלית, בהצטיינות, אוניברסיטת תל-אביב
  • 2004 - קבלת תואר מדריכה מומחית בכירה בפסיכולוגיה חינוכית
  • 1995 - קבלת מעמד מומחית בפסיכולוגיה חינוכית
  • משנת 2012 - מנהלת מרכז "מראות", היחידה להתפתחות הילד, ביה"ח "דנה-דואק" לילדים
  • 2008-2012 - אחראית צוות הפסיכולוגים ויחידת המחקר במרפאת הילדים והנוער, המרכז הרפואי המשולב באר יעקב –נס ציונה, מב''ן שב''ס
  • 1999-2008 - פסיכולוגית בכירה במרפאת הילדים והנוער, המרכז הרפואי המשולב באר יעקב-נס ציונה, מב''ן שב''ס
  • 1998-2012 - עבודה אבחונית וטיפולית במסגרת קליניקה פרטית
  • 1998-1999 - ניהול מרכז טיפולי לילדים בעלי הפרעות רגשיות והפרעות התנהגות, השירות הפסיכולוגי חינוכי של עירית תל-אביב
  • 1995-1999 - התמחות במחלקה פסיכיאטרית ב', המרכז הרפואי תל- השומר במסגרת בית הספר לפסיכותרפיה
  • 1990-2001 - פסיכולוגית בכירה בשרות הפסיכולוגי חינוכי של עירית תל-אביב
  • ​2021- מרצה וחברת סגל פנים במסלול מחקר, המחלקה לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית, המרכז האקדמי למשפט ועסקים.
  • כ- 50 הרצאות בכנסים מדעיים

 Raviv, A., Raviv, A., Shimoni, H., Fox, N., Leavitt, L. (1999)

Children's' self-report of exposure to violence and its relation to emotional distress.  Journal of Applied Developmental Psychology ,20, 45-55. .                                                             

                                                             

שרוף. א. (2006). ח,. שמעוני, הגש. ר.י. 

תסמונת אספרגר ולקויות למידה.- סימפטומים קלינייםופרמטרים ייחודים במבחן רורשאך,  ביטאון הסתדרות הפסיכולוגים בישראל. פסיכו אקטואליה

 

 Nagar-   Shimoni, H., Weizman, A., Raviv, A., Hegesh, R.Y. (2012)

A Model of Theory of Mind, Severity of Autistic Symptoms and Parental Correlates in Asperger children and adolescents. Psychiatry research, 197,85-89.

                                                                                                                                    

Freudenstein. O, Nagar Shimoni. H. Gindi. S, Leitner.Y. ( 2020 )

Disagreement between Assessment of ASD utilizing The ADOS 2 and DSM 5.

A preliminary study.

Annales Universitatis Paedagogicae

Ctacoviensis

Studia Psychologica XIII

17-27

 

Nagar Shimoni, H, Leitner. Y, Hegesh, R.Y. BokekCohen. Y, Gindi .S & Weizman. A.

( 2021)

The potential usefulness of the Social Attribution Task (SAT) in diagnosing girls with ASD. 

International journal of Disability, Development and Education . Published online Apr. 2021.

 

Nagar Shimoni H, Gindi S, Leitner Y. (2021)

Calling attention to children who are not

 diagnosed with ASD who exhibit social difficulties, excessive interest in specific topics or repetitive behavior.  

Submitted to –

Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis

 


  • 2018- חברת ועדת שיפוט מטעם משרד המדע והטכנולוגיה בתחום האוטיזם  
  • על חדשנות מחקרית - מושב פתיחת ״ מדברים אוטיזם ״ 2017, אוניברסיטת תל-אביב   

Reviewer for

  • 2012- Psychiatry Research                                        
  • 2013- Journal of Autism and developmental Disorders, JADD  

תפריט ניווט תחתון