תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תוכן עניינים

המרפאה לנויורו-מודולציה - מכון סגול לתפקודי המוח


מהו כאב כרוני?

כאב כרוני הוא כאב מתמשך (במשך חודשים ויותר) המופיע באזורי גוף שונים בעקבות פציעה, זיהום או מחלה. מקור הכאב עשוי להיות ברקמה, איבר או אזור מסוים במוח.


עם מה מתמודדים הסובלים מכאב כרוני?

למעט הסבל הגופני, תסמונת כאב כרוני מערבת גם קושי רגשי. התמודדות עם כאב ארוך טווח, על ההגבלות התפקודיות הכרוכות בו (תנועה, עבודה שינה ועוד), עשויה לגרום להידרדרות נפשית, תחושות של ייאוש וכעס ואף התפתחות של הפרעות נפש כמו דיכאון וחרדה.


כיצד מטפלים בכאב כרוני?

הטיפול השכיח בכאב כרוני הוא טיפול תרופתי. טיפול זה נמצא כיעיל בהתחלה, אבל לאורך זמן עלול לגרום לתופעות לוואי קשות שבעצמן גורמות סבל והתמכרות. טיפולים אחרים מערבים תהליכים פולשניים הכרוכים בסיכונים ניתוחיים.  

מכון סגול לתפקודי המוח מציע טיפול חדשני, אפקטיבי ולא פולשני בכאב כרוני באמצעות השריית שינוי בפעילות מוחית (נוירו-מודולציה).

בשונה משיטות טיפול אחרות, נוירו-מודלוציה איננה פולשנית ומאפשרת השפעה ישירה על מבנים מוחיים שמעורבים בהפרעת כאב כרוני - ללא צורך באשפוז או הרדמה וללא תופעות לוואי משמעותיות. לכן השיטה מהווה תחליף או תוסף בטוח ויעיל לטיפולים הקיימים.

הטיפול באמצעות השריית שינוי בפעילות מוחית במרפאה נחלק לשלוש שיטות, ומותאם אישית לכל נבדק/ת:

גריה מוחית חשמלית tDCS

גריה מוחית מגנטית TMS

נוירו-פידבק


למה כדאי לטפל בכאב כרוני אצלנו?

מכון סגול לתפקודי המוח מתמקד למעלה מעשור בחקר המנגנון המוחי של תסמונות כאב כרוני,  ידע זה מיושם בהחלטות ובהכוונת הטיפול. הממצאים והמסקנות של העבודה המחקרית במכון פורסמו בכתבי עת מדעיים, כתבות עיתון וטלוויזיה:

ד"ר חגי שרון על טיפולים מוכווני מוח לכאב

כאב כרוני- על הקשר בין כאב למוח- ד"ר סילביו בריל

התרגול למוח שמעלים כאבים כרוניים ששום טיפול לא עזר

המרפאה לנוירומודלוציה נמצאת במרכז הרפואי תל אביב (איכילוב), יתרון המבטיח סביבה טיפולית ומכשור העומדים בתקני הבטיחות מן המחמירים בעולם. שיתוף הפעולה שלנו עם המחלקות הקליניות מקנה לנו יתרון משמעותי באבחון יעיל ומהיר של ההפרעה ואפיון מסגרת הטיפול.

לפרטים וליצירת קשר

מס' טל: 03-6947866, מענה טלפוני בימים א' - ד' בין השעות 16:00-18:00 או באמצעות דוא"ל: brainclinictlv@gmail.com
מיקום המרפאה לנוירומודולציה: מכון סגול לתפקודי המוח - כניסה דרך בניין סוראסקי, אגף ה' בקומת קרקע. ניתן להגיע דרך המעליות הנמצאות מול משרד הקבלה של ה- MRI. לעלות במעלית לקומה 2.

מטופלים ממליצים



יחידות ומרפאות

תפריט ניווט תחתון