תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תוכן עניינים

בעשור השישי העור מתחיל להיות רפוי באופן בולט, דק ויבש יותר בהשוואה לשנים שחלפו. תהליך ההזדקנות הטבעי מתבטא בצורה ברורה יותר. במרכז המשולב לאסתטיקה מבצעים טיפולים במכשור מתקדם להצערת העור. מטופלים רבים בשנות השישים לחייהם מודאגים לגבי: דלדול עור וקמטים, אובדן נפח, כתמי פיגמנטציה ועוד.

טיפולי העור הנפוצים ביותר העונים על הצרכים של מטופלים בגילאים אלו הם:

  • Fractional resurfacing
  • Dermal fillers 

Fractional resurfacing

Fractional laser resurfacing הוא טיפול פופולארי בקרב מטופלים בגילאי 60 ומעלה מכיוון שהוא מציע הצערת פנים משמעותית ומטפל במגוון בעיות עוריות, כגון:

  • כתמי שמש, כתמי גיל
  • קמטים
  • רפיון עור
  • צלקות אקנה
  • בעיות פיגמנטציה
  • שינויי מרקם
  • קווי שפה

במהלך פגישת ייעוץ עם אחד מרופאי העור המתמחים בטיפולי לייזר מתקדמים ניתן להתאים את הטיפול, על ידי בחירה מתוך מגוון המכשירים השונים הנמצאים במרכז המשולב לאסתטיקה. במהלך טיפול ה-fractional resurfacing יוצרים אלפי אזורי חימום נקודתיים (Microthermal zones) המעודדים את העור לתקן את עצמו וליצור עור חדש, בריא ורענן. לאחר הטיפול, בזמן שהעור מתקן את עצמו, המטופל חווה נפיחות, אדמומיות ואי נוחות שעלולים להימשך עד 1-2 שבועות. על ידי הקפדה על הרגלי טיפוח עורי בריאים והגנה מפני השמש, התוצאות נשמרות לאורך שנים רבות.


הזרקת חומרי מילוי ובוטוליניום טוקסין

לאחר מספר עשורים של פעילות דינאמית בשרירי הפנים, הקמטים הופכים בולטים יותר ויותר. הזרקת בוטוליניון טוקסים (בוטוקס או דיספורט) הוא טיפול יעיל וזול לקמטים דינאמיים. הרפיית השרירים הגורמים לקמטים מעניקה לעור מראה חלק וצעיר יותר. עבור הקמטים והאזורים השקועים הנגרמים עקב אובדן נפח, מוזרקים חומרי מילוי עוריים להשגת אפקט מילוי והשטחה של קמטים וקמטוטים בפנים. לשמירה על מראה צעיר ורענן. מומלץ טיפול משולב בהזרקת בוטוליניון טוקסין וחומרי מילוי באופן קבוע.


IPL

IPL הוא טיפול יעיל ואפקטיבי עבור מטופלים בכל גיל. טיפול IPL משמש לרוב להפחתת אדמומיות הנגרמת כתוצאה מרוזצאה, או להעלמת כתמי שמש כהים ו/או נמשים. טיפולי IPL המכונים גם טיפולי פוטורג'וויניישן מחממים את השכבות העמוקות של העור ומגרים ייצור עור חדש, בריא ורענן. ניתן לבצע את הטיפול בפנים, בצוואר, בידיים ובחזה. המרכז המשולב לאסתטיקה מצוייד במערכות המתקדמות ביותר על מנת להבטיח את התוצאות המירביות, במספר הטיפולים הקטן ביותר. ההמלצה לרוב היא 1-3 טיפולים מדי 6-12 חודשים.

רופאי העור המומחים במרכז המשולב לאסתטיקה ישמחו לסייע לכם. התקשרו כבר היום לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית: 03-6972424  

יחידות ומרפאות

תפריט ניווט תחתון