תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תוכן עניינים

החיים בעשור השלישי עשויים להיות תובעניים. בשלב זה בחיים רבים עסוקים במספר משימות כגון: בניית הקריירה, הקמת משפחה, קניית בית וקבלת החלטות חשובות אחרות, שלא משאירות זמן פנוי לטיפוח העור וטיפולי משמרים. עם זאת, תהליך הזדקנות העור מתחיל לתפוס תאוצה בשלב זה. בעשור זה מתחילים להופיע הקמטים הראשונים, מרקם העור מתחיל להשתנות ומופיעים כתמי פיגמנטציה.
מטופלים רבים בשנות השלושים לחייהם מודאגים לגבי: קמטים וקמטוטים, כתמי שמש, מרקם העור, שיפור מבני קל בפנים (שקע/כהות מתחת לעיניים, שפתיים קטנות ועוד), יצירת מראה עור זוהר ועוד.

טיפולי העור הנפוצים ביותר העונים על הצרכים של מטופלים בגילאים אלו הם:

  • טיפולי הזרקות (חומרי מילוי + בוטוליניום טוקסין)
  • טיפולי IPL
  • הזרקת ממריצי עור לשיפור מראה פנים ומניעת יצירת קמטים
  • פילינג כימי

טיפולי הזרקות: חומרי מילוי ובוטוליניום טוקסין

עם הכניסה לעשור החיים השלישי, הקרב נגד הקמטים משחק תפקיד משמעותי יותר מאי פעם בשגרת טיפוח העור. הזרקת בוטוליניום טוקסין (בוטוקס או דיספורט) נמצא בשימוש שוטף להחלקה ואף מניעה של קמטים הנגרמים על ידי תנועה דינאמית של השרירים. חומרי מילוי עוריים ממלאים קמטים ואזורים שקועים הנגרמים עקב אובדן נפח. רבים מאבדים מעט נפח בפנים לאורך השנים, אך החומרה והמיקום משתנים בין אדם לאדם, ואצל חלקנו ניתן להבחין בכך כבר בשנות השלושים שלנו.

רופאי העור המומחים במרכז המשולב לאסתטיקה, מטפלים בגברים ונשים בשנות השלושים לחייהם בעזרת שילוב טיפולי הזרקה שונים לשמירה על מראה צעיר, ואף מניעת היווצרות קמטים עמוקים. הרופאים שלנו יכולים לבצע טיפולי הזרקות המותאמים לצרכים הייחודיים של כל מטופל.


IPL

שיטת IPL  (פוטורג'וויניישן) הינה הטיפול המתאים להצערת העור. ניתן להשתמש ב-IPL לטיפול בכל הפנים או באזורים נבחרים כמו הידיים או החזה. במהלך הפרוצדורה נפלטות פעימות אור בעוצמה גבוהה אל השכבות השטחיות של העור, וגורמות להפחתת כמות המלנין ו/או כלי הדם ובנוסף מגרות יצירת עור חדש בעל מראה בריא ורענן. במרכז השולב לאסתטיקה נמצאים המכשירים המתקדמים ביותר.ההמלצה לרוב היא 1-3 טיפולים מדי 6-12 חודשים.

שיפור מראה העור

עור בריא הוא עור בעל מרקם אחיד וחלק ובעל מראה זוהר ומלא ברק. חומרים המוגדרים כ-SKIN BOOSTERS (ממריצי עור) מוזרקים לעור במטרה להעניק לו לחות ולעודד ייצור קולגן. לקבלת התוצאות המירביות יש לבצע סדרה אינטנסיבית של 3 טיפולים (אחת ל-2-3 שבועות) ואח"כ טיפול תחזוקה בודד אחת ל-8-12 חודשים. תוצאות הטיפול ניכרות לעין. מרקם וגמישות העור משתפרים. העור מקבל מראה חיוני זוהר ומלא ברק.


פילינג כימי

פילניג כימי הפך טיפול קוסמטי נפוץ הניתן לא רק בידי הדרמטולוגים, כי אם כחלק מטיפולי ספא. למרות הקלות שבהשגת טיפול זה, איכות הטיפול היא זו הקובעת את תוצאותיו. המומחיות של הרופאים במרכז המשולב לאסתטיקה, יחד עם שימוש בחומרים רפואיים איכותיים, מספקים מענה מוצלח למגוון בעיות עוריות.

פילינג כימי יכול להיות מבוסס על חומרים דוגמת חומצה סליצילית, חומצה לקטית או חומצה גליקולית. הטיפול מיועד לסילוק תאי עור מתים, עידוד הצמיחה המואצת של תאי עור חדשים ובאופן כללי לשיפור מראה העור. לאחר פילינג כימי, שיכול להיות חלש, בינוני או חזק בעוצמתו, העור נראה חלק ורענן יותר, עם הפחתה בקמטים והגברת האחידות בגוון העור.

פילינג כימי משמש לטיפול במצבים עוריים שונים, לדוגמה:

  • אקנה
  • רקמת צלקת
  • נזקי שמש
  • כתמי גיל
  • מלזמה
  • היפר-פיגמנטציה

אם אתם בשנות ה'שלושים ומשהו' ומעוניינים לטפל בהצערת העור, צוות הרופאים המומחים במרכז המשולב לאסטתיקה הוא הכתובת. פרטים נוספים בטלפון 03-6972424.

יחידות ומרפאות

תפריט ניווט תחתון