שירותי רפואה מרחוק - טלמדיסין
איכות, זמינות ובטיחות בשירותי רפואה מרחוק טלמדיסין במרפאות המומחים באיכילוב
מתן שירותי בריאות מרחוק ע"י רופאים ומטפלים אחרים נועד לשפר את השירות הניתן למטופלים במסגרת ביה"ח.
יחד עם זאת, מתן ייעוץ רפואי מרחוק מחייב התייחסות והכרת המגבלות הכרוכות בשירות זה, כגון: היכולת להתרשם ממצבו הבריאותי של המטופל מבלי לבצע בדיקה גופנית המכוונת לתלונותיו.
בשל כך, השירות יוצע בתחומים רפואיים נבחרים ובמצבים קליניים מתאימים, המאפשרים מתן שירות רפואי איכותי ובטוח.
מתעניינים בשירות? לפרטים יש לפנות לדלפקי השירות במרפאות המומחים באיכילוב
מתי למי איך ולמה
השירות יינתן רק כאשר ניתן לספק אבחנה או ייעוץ רפואי מדויק ואחראי גם ללא בדיקה פיזית, לדוגמה:
- מעקבים רפואיים
- התייעצות בעקבות תוצאות בדיקות
- טיפול בתסמינים ידועים מראש
לפני קבלת השירות יש לוודא:
תנאים לקבלת השירות:
- היכרות מוקדמת עם בית החולים – המטופל ביקר או אושפז בעבר, או עבר תהליך זיהוי.
- פרטי קשר מעודכנים – כולל טלפון נייד ו/או מייל. עבור ילדים – פרטי ההורה.
- אמצעים טכנולוגיים מתאימים – לבחירתכם:
טלפון נייד/טאבלט עם מצלמה, אינטרנט, iOS 9 ומעלה או Android 4.1 ומעלה
מחשב עם מצלמת רשת, מיקרופון, רמקולים/אוזניות, אינטרנט ודפדפן Chrome - הסדר כספי – העברת טופס התחייבות או תשלום לפי הצורך
יתרונות השירות
- חוסך זמן והגעה פיזית
- נגישות מרחוק מכל מקום
- מתאים למגוון תחומים רפואיים
- מאובטח ומותאם להנחיות משרד הבריאות
איך זה עובד שלב אחר שלב - מדריך למשתמש
מדריך שימוש למטופלים ביקור וירטואלי / שיחת וידאו. לרשותכם מדריך ויזואלי הממחיש שלב אחר שלב מה נדרש לעשות בצד המקבל את השירות - פשוט, נוח ויעיל
עזרה ותמיכה טכנית
ריכזנו עבור המשתמשים מדריכים לשימוש
סרטוני הדרכה
ביקור וירטואלי עם הצוות המטפל דרך טלפון אנדרואיד
ביקור וירטואלי עם הצוות המטפל דרך האייפון
הגדרת ספארי כדפדפן ראשי במכשיר האייפון
הגדרת כרום כדפדפן ראשי במכשיר השיאומי
הגדרת כרום כדפדפן ראשי במכשיר הסמסונג
מתן הרשאות למצלמה ולמיקרופון- דפדפן ספארי
מתן הרשאות למצלמה ולמיקרופון- דפדפן כרום