תפריט עמוד

תוכן עניינים

​בהגיעך לחדרי הלידה של ליס או במקרה שאת מאושפזת לפני לידה במחלקת טרום לידה, צוות מטפלות ברפואה משלימה ישמחו לסייע לך לקדם את תהליך הלידה באמצעות מגע ודיקור, ללא עלות וכחלק מסטנדרט האישפוז שלנו.

הטיפולים ברפואה משלימה, הם עדינים, יעילים ובטוחים ומטרתם להכין את הגוף ללידה, לקדם את הלידה ולסייע ללידה מוצלחת. הטיפולים מתבצעים על ידי מטפלות שעברו הכשרה והתמחות בבית החולים והן חלק מצוות המטלפות של בית החולים ליס. הטיפול נעשה לאחר אבחנה מדוייקת של האישה ומותאם לה אישית . הטיפולים תומכים באיזון היולדת. 
  • בחדר לידה הטיפול יכול לקדם לידה, לקצר את זמן הלידה, להקל על התמודדות עם הכאב. הטיפול יכול לעזור בהורדת ראש העובר בתעלה, מצבים ריגשיים ועוד. 
  • במחלקת טרום לידה הטיפול יכול לעזור לקידום הלידה, במצבים של זירוז עקב סכרת, עובר גדול, מיעוט או ריבוי מי שפיר, לידה שלא מתחילה לאחר שבוע 41+3, IUGR ועוד. 



מנהלת תחום הרפואה המשלימה בליס - רויטל בן ארי (בתמונה)
מומחית לרפואה סינית להריון ולידה, תינוקות וילדים. מטפלת ומלמדת רפואה סינית יותר מ 30 שנה. מבכירי המטפלים בארץ.
מרכזת את כל מערך הרפואה המשלימה בליס, מכשירה את הצוות ומנהלת אותו.
רויטל לב ארי פיתחה שיטה יחודית לעבודה בחדרי לידה שעל פיה עובד צוות המטפלות בחדרי לידה ובמחלקת טרום לידה. וגם במרפאות הגניקולוגיות.

 

שאלות ותשובות 

האם השירות  בתשלום?

לא השרות ניתן כחלק מהטיפול ביולדת שבאה ללדת בליס. והוא חלק מחווית הלידה בליס

האם זה יכול לסייע לי בזירוז הלידה? 

הטיפול מסייע רבות לקידום הלידה. הטיפול מצויין גם כהכנה לקראת לידה וגם במהלך הלידה עצמה. גם בשלב הלטנטי וגם הפעיל. הטיפול משתלב מצויין עם האמצעים הרפואיים לקידום לידה.

מי המטפלות המורשות לטפל ביולדות?

כל המטפלות שלנו סיימו הכשרה של 4 שנים רפואה סינית ושנתיים אחד ממקצועות המגע. בנוסף עברו אצלנו קורס התמחות בהריון ולידה וסטאז מעשי. לאחר מכן הן עובדות צמוד למטפלת בכירה כמה חודשים כמתמחות. 

האם השירות ניתן בכל יום ובכל שעה?
השירות ניתן כרגע בימים ראשון עד חמישי במשמרות בוקר 6:45-15:00. בזמן הקרוב נפתח את השירות גם במשמרת ערב

האם יש לכם גם טיפולי הכנה לקראת הלידה?

כן. מי שמעוניינת בטיפול כהכנה ללידה מוזמנת לפנות דרך מועדון היולדות של מאמי ליס

איזה טיפול ניתן בדיוק בחדר הלידה? 

בחדר לידה אנו עושים טיפול משולב של דיקור ומגע. הטיפול נעים ומרגיע ומאוד עוזר ללידה להתקדם. אפילו התינוק שלך אוהב את הטיפולים. בטרו לידה אנו עושים טיפולי דיקור למאושפזות


האם דיקור בחדר לידה יכול להפחית כאב?

כן, דיקור הוא אמצעי מצויין להתמודד עם הכאב. אנו ממליצים לכל יולדת שמעונינת בלידה טבעית להנות מהשירות וגם ליולדות בלידה אפידוראלית או לפני קבלת האפידורל

כל מי שרוצה יכולה לקבל טיפול בחדר לידה ברפואה משלימה? 

כמעט כל מי שרוצה יכולה לקבל טיפול. יש מספר בודד של מצבים בהם לא ניתן. כמו לידה מוקדמת ועוד.



תפריט ניווט תחתון