תוכן עניינים

​איך יודעים שהמטופל במרכז?
אנחנו במרכז הרפואי ת"א נותנים לכם 5 סיבות


1)

"המטופל במרכז" הינו אחד אחד הערכים באסטרטגיה של המרכז הרפואי ת"א ומשמעו שהנהלת בית החולים וצוותו פועלים לרווחתו ולמענו של המטופל ומשפחתו מתוך תפיסה שחווית מטופל טובה הינה חלק בלתי נפרד מהטיפול הרפואי.

2)

סטנדרט אשפוז חדש- במטרה לשפר את רווחתם של המטופלים המקבלים טיפול באשפוז או במרפאות החוץ נפתחו לאחרונה באיכילוב מספר מחלקות ומרפאות חדשות- פנימית גריאטרית, אונקולוגיה, טיפול נמרץ ילדים ויולדות. בכל המחלקות הללו תנאי האשפוז תוכננו מתוך מחשבה כיצד להטיב עם המטופלים או היולדות רפואית ושירותית.

3)

טכנולוגיה ודיגיטל- כחלק מהתפיסה של המטופל במרכז הוטמעו במחלקת יולדות מספר טכנולוגיות שמטרתן להקל על היולדות ולהנגיש את המידע לדג': מסך טלוויזיה בו מוצגים סרטוני ההדרכה, מסך ייעודי להזמנת ארוחת הצהרים, מסרוני מידע ממחלקת ילודים, טופס רישום ילוד אינטרנטי ועוד. במקביל אנו בוחנים הכנסה של טכנולוגיות נוספות למחלקות אחרות.

4)

למידה ומדידה- אנו במערך השירות, חשוב לנו לשמוע על החוויה שעברו מטופלינו וישנם לשם כך מספר דרכים: פניות ציבור- ניתן לפנות בעת הביקור בבית החולים, טלפונית או דרך אתר האינטרנט, סקר דיגיטלי- לראשונה בבתי החולים הממשלתיים, כל מטופל שטופל במרכז הרפואי במיון, אשפוז או באחת המרפאות יקבל מסרון ובו קישור לסקר שביעות רצון מהטיפול שקיבל. ואפשרות נוספת לפנות לאחראיות השירות הנמצאות במספר מחלקות- במיון , במרפאות האונקולוגיות ובמחלקת יולדות והן תשמחנה לסייע בכל.

5)

מרכז מיצוי זכויות- מתוך רצון להנגיש את המידע והזכויות הניתנות הוקם לאחרונה באיכילוב מרכז בו ניתן סיוע והכוונה על ידי  גורמים מקצועיים, עובדת סוציאלית ונציגות שירות שתפקידן לסייע לכל פונה במיצוי זכויותיהם לאור שינוי במצב הרפואי. למידע נוסף




הנהלת בית החולים ומערך השירות פועלים רבות לשיפור חווית המטופל ומשפחתו

תפריט ניווט תחתון