המרכז הרפואי מועדון Be Well תחומי עניין פעילות גופנית ופיזיותרפיה

פעילות גופנית ופיזיותרפיה

  • מרתון תל-אביב 2015
    מרתון תל-אביב 2015

    המרתון יתקיים ביום שישי, ה-27.2.2015, ח' אדר תשע"ה. מחכים לראותכם במתחם beWell שבאזור ההפנינג המרכזי בגני יהושוע. בהצלחה לכל הרצים!

  • תרבות לבריאות: ההצגה "דג מוסר" והרצאה
    תרבות לבריאות – ההצגה "דג מוסר" והרצאה

    אתם מוזמנים להצגה והרצאה בכרטיס אחד: ההצגה "דג מוסר" והרצאה "ביתי הוא מבצרי?" יום ב', א' אדר ב' תשע"ד, 3.3.14, בשעה 19:45

  • "לצעוד בשביל הבריאות"
    "לצעוד בשביל הבריאות"

    "לצעוד בשביל הבריאות" היא תוכנית המשלבת מקטעי הליכה באימוני ריצה בהתאם ליכולות האישיות של כל מתאמן. אימון ראשון יום ה', י"ג חשון תשע"ד, 17.10.13

  • תערוכות FITNESS 2011

    תערוכות לחובבי כושר גופני ואורח חיים בריא, לרוכבי האופניים ולרוכבים שבדרך ולמי שאוהב לרוץ.

חדשות

  • רוצו על זה!

    מחקר חדש: ריצה קלה או הליכה מהירה מדי יום עשויה לצמצם את הסיכון להתקף לב או לשבץ מוחי ב-50%

  • שימוש בטאבלט מזיק לגב ולכתפיים
    הזוית כן קובעת

    הפופולריות ההולכת וגוברת של מחשבי כף היד (טאבלטים) הולידו מחקרים חדשים, האחרון שבהם הוכיח כי עבודה עם הטאבלט בזוית לא נכונה עלולה להזיק לאזור הצוואר והכתפיים.

  • רצים למטרה
    רצים למטרה- להגיע לשיא אישי חדש

    השגת מטרה בחיים מעניקה לנו ביטחון ושלמות התורמים לאיכות חיינו. פעילות גופנית מועילה לבריאות שלנו. השילוב בין השניים הוא מרשם בטוח לחיים בריאים יותר. התוכנית "רצים למטרה" משלבת בין אימון להשגת מטרות ואימון כושר, ומיוחדת לחברי beWell

  • היכון.. הכן.. צא למרתון!

    דיווחים אחדים על מקרים של דום לב כתוצאה מריצת מרתון העמידו את הבטיחות שלה בסימן שאלה, מחקר חדש מצא: השתתפות בריצת מרתון אינה מגבירה את הסיכון לדום לב.

  • יוגה גב

    מחקר אמריקאי רחב היקף מצא כי יוגה מקלה על כאב גב תחתון כרוני

מאמרים

  • מישהו לרוץ אתו
    מישהו לרוץ איתו - הכנות למרתון

    איך מתאמנים לפני המרתון, ואיך אומדים מהו הכושר הנוכחי שלנו ללא בדיקות מסובכות או יקרות? נועה וייסמן-אלמרו, פיזיולוגית ראשית, המרכז למניעה ושיקום הלב,

  • עצות חמות לחורף בריא
    עצות חמות לחורף בריא

    החורף כבר ממש בפתח. רופאי beWell ממליצים איך לשמור על העור, השרירים, המשקל, הזוגיות ועוד, בעונה הקרה של השנה.

  • ממשיכים לזוז גם בקיץ
    ממשיכים לזוז גם בקיץ

    אפשר לשמור על הגוף גם בקיץ למרות החום והלחות. beWell פורס עבורכם את מגוון האפשרויות לפעילות גופנית, גם אם אינך רשום בחדר הכושר, ופרופ' משה סלעי, מנהל החטיבה האורתופדית מסביר כיצד לבצע אותה באופן בטוח.

  • נולדנו לרוץ?
    נולדנו לרוץ?

    היום כולם כבר יודעים שהספורט טוב לבריאות. מספר הרצים למרחקים ארוכים עולה משמעותית, במיוחד בעשור האחרון. אך האם הריצה בריאה לכל אחד? למי מתאים לרוץ? לקראת מרתון תל-אביב שיתקיים בסוף החודש, מומחי המרכז הרפואי תל-אביב מספקים את התשובות.

  • תזונה בריאה מי יודע?
    תזונה בריאה - יש דבר כזה?

    המרכז הרפואי תל-אביב מארח סדרת המפגשים: "תזונה בריאה – האם יש הרכב מנצח". המפגש הראשון בסדרה עסק בסוגי דיאטות תוך התמקדות בדיאטות צמחונית וטבעונית.

  • "הקדרה הבריאה" - מתכונים לארוחת הסילבסטר לסובלים מסוכרת
    "הקדרה הבריאה" - מתכונים לארוחה חגיגית לשנה החדשה לסובלים מסוכרת

    תפריט עשיר לארוחה החגיגית לשנה האזרחית החדשה עבור המתמודדים עם מחלת הסוכרת, בעלי מדדים גבוליים של סוכרת. טעים ובריא לשנה החדשה.

  • חורקים בחורף
    חורקים בחורף

    רבים מתלוננים על כאבי פרקים בימי חורף קרים, אבל האם יש קשר בין התופעות, ואיך צניחת הטמפרטורות מחריפה את הבעיה הרפואית, אם בכלל?

  • בשנה החדשה הכל ישתנה?!
    בשנה החדשה הכל ישתנה?!

    רבים מאיתנו מצהירים על תחילת השנה כתאריך יעד לביצוע שינוי בחייהם, האם נעשה את השינוי? ואולי נשבר בדרך אליו? בוא לקבל מידע, וטיפים לשינוי

  • ט"ו בשבט - יבש או טרי זו השאלה?
    ט"ו בשבט - יבש או טרי? זו השאלה

    שנים רבות עברו מאז יובשו פירות כדי שיהיו אכילים בט"ו בשבט, ועדיין פירות יבשים מככבים בחג. אך בין פרי טרי ליבש לא מפרידים רק מים. אז מה עדיף?

  • החיים בתנועה

    לרגל שבוע הפיזיותרפיה, ריכזנו מספר הנחיות לביצוע פעילות גופנית שישמרו על בריאות הגוף והנפש.

  • זמן פציעות
    רצתי רצתי ונפלתי- איך למנוע את פציעת הספורט הבאה

    פעילות ספורטיבית מועילה לבריאות הנפשית והגופנית של כולנו, אך לעיתים היא מלווה בפציעות וחבלות. ד"ר רון ארבל, מנהל המרכז לרפואת ספורט עם כל הדרכים לטפל בפציעות הספורט וגם להימנע מהפציעה הבאה.

  • בתשומת לב: מניעת מחלות לב
    כיצד נמנע מחלות לב? בתשומת לב

    מחלות כלי הדם והלב, הן מגורמי המוות העיקריים בעולם המערבי (במקום השני לאחר מחלקת הסרטן), והן נחשבות למגפה. 2 רופאים, פיזיותרפיסטית ותזונאית ילמדו אתכם כיצד לשמור מקרוב על האיבר החשוב בגופכם - על הלב

  • ריצה בריאה
    ריצה בריאה

    בריצת מרתון, חשוב לשמור על מספר כללים בעזרתם ניתן יהיה למנוע פציעה ולרוץ לאורך זמן בבטחה והנאה

  • נישואין, גירושין, וכושר גופני

    האם המצב המשפחתי משפיע על הכושר הגופני?

  • כיצד לבחור ילקוט לבית הספר?

    מידע כיצד לבחור תיק גב נוח לבית ספר וכיצד לשאת אותו באופן שלא יזיק לבריאות

  • עבודה נכונה מול מחשב

    שימוש ממושך במחשב ובאביזריו עלול להוביל לכאבי שרירים ולאי נוחות. יציבה נכונה ומנח הגוף הינם חשובים ביותר בעבודה מול מחשב

  • מתכוננים לכיתה א'
    מתכוננים לכיתה א'

    המעבר מן הגן לביה"ס הוא אחד המעברים המשמעותיים בחיי הילד וההורים. השינוי מרגש ויכול להכיל חששות וציפיות.

  • פעילות גופנית, כושר גופני והסיכון לפתי יתר לחץ דם
    מה בין פעילות גופנית, כושר גופני ויתר לחץ דם

    נמצא קשר משולב בין פעילות גופנית, כושר גופני והתפתחותו של יתר לחץ דם

  • פעילות גופנית למניעת עלייה במשקל

    כמה פעילות גופנית יש לבצע במהלך השבוע כדי למונע עלייה במשקל?

  • כמה ולמה?

    פעילות גופנית היא הסוד השמור של הרפואה המונעת. כולנו זקוקים לה כדי לשמור על הבריאות ולספק הגנה בסיסית מפני מחלות. כמה פעילות גופנית יש לבצע?

כניסה ל-My Be Well
כניסה למערכת

שלום, אורח