שאלות ותשובות נפוצות

תאריך:

18.10.2015

מדוע כדאי להצטרף למועדון beWell?

 beWell הינו שירות למתן מידע, הדרכה והכוונה לשמירה ולשיפור בריאותך שהמרכז הרפואי ת"א מעניק לך ללא תשלום ו/או התחייבות. השירות מבוסס על קשר אישי. לכן, על מנת ליהנות מהשירות, יש להצטרף למועדון beWell באמצעות מסירת פרטיך כולל כתובת דואר אלקטרוני, שבאמצעותה נוכל ליצור עימך קשר.

איך זה שההצטרפות ל-beWell היא חינם?

המרכז הרפואי ת"א הינו בית חולים ממשלתי ללא כוונת רווח. בשנים האחרונות, לקח על עצמו המרכז הרפואי את התפקיד להוביל ולהיות פורץ דרך בכל הקשור לשמירה וקידום בריאות ורפואה מונעת ובמסגרת זאת, הענקת כלל השירותים הבריאותיים הדרושים ליחיד בכל שלבי החיים. באמצעות beWell תיחשף ותכיר את המרכז הרפואי, רופאיו ופעילויותיו ואנו מקווים שבכל שלבי החיים בעת שמתעורר הצורך בשירות בריאותי תבחר בנו כנותני שירות.

האם בהמשך המועדון יהיה בתשלום?

התשובה היא לא. למרות שאנשים רבים מתקשים להאמין שאנו מעניקים שירות מסוג זה שהינו בעל ערך רב לך ולמשפחתך ואינו כרוך בתשלום, אין בכוונת המרכז הרפואי לגבות תשלום בעד שירות זה.

מדוע יש צורך בכתובת דואר אלקטרוני לצורך ההצטרפות למועדון?

מירב שירותי beWell ניתנים באמצעות המייל והאינטרנט- מידע רפואי אישי, ניוזלטרים, קשר אישי עם רופאי המרכז הרפואי, מידע, הכוונה, הדרכה, הזמנה לפעילויות ומגוון הטבות. לכן, על מנת שתוכל ליהנות מכל השירותים ש- beWell מציע יש צורך בכתובת מייל.

למה לא מצרפים לקוחות מתחת לגיל 18?

עד גיל 18 הילדים נמצאים באופן חוקי תחת אחריות ההורים, לכן באחריות ההורים להעביר לילדיהם את המידע וההכוונה הקשורים לבריאותם. עם זאת, מימוש מירב ההטבות בביה"ח מתאפשר הן להורה והן לילדיו עד גיל 18.

מדוע הורה חבר מועדון אינו יכול להוציא תשובות של בדיקות ילדיו?

הסיבה היא טכנית וקשורה בחוק שמירה על סודיות רפואית – המידע הרפואי האישי מזוהה ומתקבל על פי מספר תעודת הזהות של הילד. כרטיס beWell והסיסמה אשר באמצעותם מתאפשר להוציא את המידע, משויכים למספר תעודת הזהות של בעל הכרטיס בלבד וזאת מטעמי סודיות רפואית. בפועל, אין אפשרות להוציא באמצעות כרטיס אחד מידע אישי רפואי המשויך למספר תעודת זהות אחרת, זאת במטרה למנוע חשיפת מידע רפואי אישי לגורמים לא רצויים.

מדוע יש 9 נושאי בריאות בלבד?

נושאי הבריאות הקיימים הם תחומים מאוד רחבים המספקים את רוב המידע, ההדרכה וההכוונה לאוכלוסייה בכל שלבי החיים (בריאות הגבר, האישה, הילדים והגיל השלישי). בנוסף לכך, אנו מעניקים מידע ספציפי בנושאי הרפואה הקשורים ל-5 גורמי הסיכון העיקריים באוכלוסיה: סרטן, לב וכלי דם, סוכרת, היפרליפדמיה (עודף שומנים בדם) ויתר לחץ דם. באפשרות כל חבר beWell לקבל מידע, הדרכה והכוונה אישיים על כל אחד מ-5 הנושאים הללו, באמצעות מילוי שאלון בריאות פשוט באתר beWell. בעתיד נוסיף קבוצות נוספות על פי דרישה/עניין.

למה יש צורך להגיע למרכז הרפואי לצורך קבלת סיסמה ראשונית?

מידע רפואי אישי הוא חסוי מתוקף חוק שמירה על סודיות רפואית. על כן, על מנת לקבל את הסיסמה האישית הראשונה (שישמשו אתכם לצפיה במידע באינטרנט) אנו מחייבים הגעה למרכז הרפואי והזדהות אישית באמצעות תעודת זהות.

היכן ניתן לקבל סיסמה?

את הסיסמה ניתן לקבל במרפאות בית החולים או במחלקת השיווק קומה 2 חדר 206, בניין סוראסקי.

בנוסף ניתן לקבל את הסיסמה בעמדת bewell הצמודה למודיעין בימים ראשון ורביעי בין השעות 09:00 -14:00 

האם אוכל לקבל סיסמה מרחוק ?

ניתן לקבל סיסמה מרחוק על ידי לחיצה על "שכחתי סיסמה" הדבר מותנה בכך שבעבר הונפקה עבורך סיסמה ראשונית אותה קיבלת בבית החולים ודוא"ל מעודכן במערכות. (יצוין כי לא ניתן לשנות דוא"ל אלקטרוני מרחוק לכן יש להקפיד על כתובת דוא"ל קבועה) ללא התנאים הללו לא ניתן לקבל סיסמא מרחוק.

 

כניסה ל-My Be Well
כניסה למערכת

שלום, אורח