28.05.2012אם להוריך יש היסטוריה של לחץ דם, תוכל להפחית את הסיכון לחלות במחלה באמצעות פעילות גופנית, כך עולה ממחקר חדש שנערך בארצות הברית.
24.05.2012אכילת ביצים קבועה בארוחת בוקר מסייעת לתחושת שובע וכן מקלה על אנשים הסובלים מתסמונת מטאבולית, כך עולה משני מחקרים שהוצגו לאחרונה בכנס בינ"ל בארה"ב.
17.05.2012הבדלים בלחץ דם בין הזרוע הימנית והשמאלית עשויים להיות סימן למחלות לב וכלי דם. לכן מחקר חדש מצא כי מומלץ למדוד דם בשתי הזרועות.
29.02.2012אנשים עם לחץ דם מוגבר במעט מהנורמה עלולים להיות בסיכון לחוות אירוע מוחי. כך עולה מסקירת מחקרים שונים שנערכה באוניברסיטת קליפורניה, ארה"ב.
09.02.2012נשים בגיל העמידה עם "תסמונת הרגליים העצבניות" נמצאות בסיכון מוגבר של 6% עד 41% לסבול גם מיתר לחץ דם, לעומת נשים ללא תסמונת.