תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תוכן עניינים

צוות המכון משתדל לסייע לך וליתר המטופלים לעבור את תקופת הטיפולים בנוחות המרבית המתאפשרת, ועומד לרשותך בכל שאלה או בעיה. אנא עשה זאת תוך כיבוד המטופלים האחרים ופרטיותם.
צוות המכון מעמיד לרשותך מספר שירותים משלימים, לנוחיותך ולרווחתך:


מפגש הכרות

על-מנת להקל על התמצאותך במכון, תוזמן להשתתף במפגש עם הצוות המקצועי, אשר במסגרתו מתקיים סיור מודרך במכון. הסיורים נערכים אחת לשבועיים (למטופלים המוזמנים לסימולציה בשבועיים הקרובים). הזמנה למפגש זה תשלח לך בדואר. לפרטים נוספים ניתן לפנות לעובדת הסוציאלית, בטלפון: 052-4262135 (מיכל).

 

קוסמטיקאית "להראות טוב ולהרגיש טוב יותר"

במסגרת המכון מתאפשרים ייעוץ ואיפור על-ידי מאפרת מוסמכת, במטרה לאפשר לך לצאת מהטיפול ולהמשיך את סדר יומך כרגיל. לפרטים יש לבדוק בלוחות המודעות במכון, או לפנות ליפה בטלפון: 050-5714440.

תספורת ועיצוב שיער

במסגרת פרויקט התנדבותי, המתבצע על-ידי מר אלי בן זיקרי ומר אלי כהן מ"פיאות אלי", ניתן לקבל תספורת; טיפול בפיאה (חפיפה); התאמת פאות ותחליפי שיער. לקביעת תור יש לפנות ליפה, בטלפון: 050-5714440.

קהילות באינטרנט

ניתן להיעזר בקהילות בנושאי סרטן שביה"ח מפעיל באתר "תפוז", אשר בהן ניתן לשאול שאלות ולקבל תשובות מרופאים מומחים. כתובת קהילות המרכז הרפואי בתפוז: www.tapuz.co.il/tasmc.


"כל אחד לחוד - וכולנו ביחד"

מפגשי הדרכה ותמיכה קבוצתיים לחולי סרטן מתקיימים במכון במגוון רחב של נושאים. לפרטים יש להתעדכן בלוחות המודעות במכון, או לפנות ליפה בטלפון: 050-5714440. בנוסף, תשלח לביתך הזמנה הכוללת את פירוט כל תאריכי המפגשים והנושאים הרלוונטיים לך. 

יחידות ומרפאות

תפריט ניווט תחתון