תוכן עניינים

במהלך תשעת חודשי ההריון עולות שאלות רבות החל משאלות רפואיות, דרך שאלות הקשורות בהתנגהות במהלך ההריון: מה מותר לאכול, תרופות שניתן ליטול בהריון, האם מותר לבצע פעילות ספורטיבית וכלה במועד ההגעה ללידה, שאלות הקשורות בניתוח קיסרי ועוד.

האינטרנט מהווה כיום מקור נגיש לחיפוש מידע, ולכן אנו בבית החולים "ליס" ליולדות שמנו לנו למטרה לאפשר לך לקבל את כל המידע בקלות ובנוחות, באמצעים הדיגיטליים המתקדמים ביותר, במגוון ערוצים יחודיים, הנגישים לך 24/7, (גם כשאת מתעוררת באמצע הלילה וקשה לך לחזור לישון...).

אנחנו מזמינים אותך להיות איתנו בקשר כבר בשלב הראשוני של ההיריון באמצעות חיבור למועדון מאמי ליס, בו תוכלי למצוא מגוון של פעילויות המותאמות במיוחד עבורך וכן לקבל את הדיוור שלנו שכולל מידע מקצועי ואיכותי בכל תחום ההריון והלידה, המחקרים המתקדמים בתחום, החידושים הגדולים שמציע לך בית החולים ועוד:

  • AppLis - אפליקצית ההריון והלידה בליס, מרכזת עבורך מידע ופיצ'רים נוספים שיסייעו לך בתקופה המרגשת הזו של ההריון והלידה: מעקב הריון, מידע לפי שבועות, יומן תנועות עובר, אלבום תמונות, מחולל שמות ועוד.

  • עמוד הפייסבוק של בית החולים ליס בשבילך - עם מגוון מומחים שמתארחים בו מדי שבוע ועונים על שאלות בנושאים שונים בין אם מדובר ברופאים העונים על שאלות בנושא פריון, בדיקות בהריון, הריון בסיכון ועוד ובין אם מדובר במיילדות שעונות על שאלות הקשורות להכנה ללידה, ליווי בלידה, הלידה עצמה ומה קורה אחרי. בעמוד הפייסבוק תוכלי לפנות אלינו כל שאלה והמומחים שלנו יחזרו אליך עם תשובה.

  • אם את מעוניינת להתייעץ איתנו תוך שמירה על אנונימיות, את מוזמנת לפנות לאחד מהפורומים שמומחי ליס מנהלים ברשת - פורומים בפורטל "תפוז אנשים", העוסקים בבדיקות אולטרה סאונד בהריון, הריון ולידה, יעוץ הנקה, פריון הגבר והאישה או רפואת נשים; ופורומים בפורטל "זאפ דוקטורס" העוסקים ברפואה משלימה בהריון, תרופות בהריון, תזונה בהריון וכירורגיה גינקולוגית. 

מאחלים לך לידה קלה ושנפגש בקרוב!

תפריט ניווט תחתון