24.05.2012אכילת ביצים קבועה בארוחת בוקר מסייעת לתחושת שובע וכן מקלה על אנשים הסובלים מתסמונת מטאבולית, כך עולה משני מחקרים שהוצגו לאחרונה בכנס בינ"ל בארה"ב.
16.04.2012מחקר חדש הוכיח שסטטינים יעילים באותה מידה לנשים ולגברים במניעת התקפי לב, תעוקת לב ושבץ מוחי.
20.02.2012על פי מחקר חדש שנערך באוניברסיטת וורוויק שבבריטניה, כדאי להקפיד על שבע שעות שינה בלילה כדי לשמור על הבריאות ולצמצם את הסיכון לפתח מחלות כרוניות
24.01.2012דיווחים אחדים על מקרים של דום לב כתוצאה מריצת מרתון העמידו את הבטיחות שלה בסימן שאלה, מחקר חדש מצא: השתתפות בריצת מרתון אינה מגבירה את הסיכון לדום לב.
23.05.2011איכות החיים ומצב הרוח משתפרים אצל מטופלים עם אי ספיקת לב כרונית, כאשר הם עוסקים באופן סדיר בטאי צ'י