תפריט עמוד

תוכן עניינים

תרומת ביצית

תרומת ביצית מאפשרת להשיג הריון גם אצל נשים להן אין ביציות בשחלה או שאיכות הביציות לא מאפשרת להשיג הריון תקין. תרומת ביצית מתאימה לנשים אשר נולדו ללא שחלות, ששחלותיהן נכרתו עקב מחלות או גידול, שחלותיהן ניזוקו עקב הקרנות או טיפול כימותרפי או שהשחלות מייצרות ביציות באיכות ירודה עקב גיל מתקדם, גיל מעבר מוקדם או הפרעה כרומוזומלית. אנו מציעים תרומת ביצית גם במקרים בהם הטיפול השגרתי של הפריה חוץ גופית נכשל והסיבה מקורה בביציות.

השירות לתרומת ביציות במסגרת היחידה להפריה חוץ גופית, בא לתת מענה לציבור נשים וזוגות הנזקק לתרומה זו. השירות מעוגן בחוק הישראלי, ועל בסיס החוק משנת 2011 גובש במשרד הבריאות נוהל ל"תרומת ביציות" המגדיר את שלבי התהליך. השירות נועד לנשים המתקשות לייצר ביציות איכותיות, והרופא המטפל המליץ בפניהן על תהליך זה.



פונדקאות

קבלת ילד בעזרת פונדקאות, מיועדת לזוגות אשר לאישה אין רחם, או שהרחם שלה אינו מאפשר השגת הריון כתוצאה מכשלים רפואיים כלשהם. בהבדל מאלטרנטיבות אחרות ליצירת משפחה, הפונדקאות מאפשרת להורים ליצור ילד השייך ביולוגית לאחד מהם או לשניהם ולהיות מעורבים בהריון עצמו.

פונדקאות מבוצעת ביחידה להפריה חוץ גופית באיכילוב מאז קבלת החוק ב-1996, ובשיתוף פעולה מלא עם מרכזי ההורות השונים המסייעים לאותם זוגות.

תפריט ניווט תחתון