תפריט עמוד

תוכן עניינים

"קורס ההכנה ללידה חשוב בכל הריון, אך בעיקר בהריון הראשון, הקורס עוזר ליולדת לצאת למסע הלידה. הוא מאיר לה את הדרך ומעניק את הידע העוזר להתמודד עם רגשות וכאבים פיזיים ונותן כלים למלווה", מסבירה עדי בן משה, מיילדת מזה 11 שנים בחדרי הלידה בליס ומדריכת קורסי הכנה ללידה.

 

מהלך הקורס

קיימות צורות שונות של קורסי הכנה ללידה, אך רובם מבוססים על סדרת מפגשים של נשים החל מהשבוע ה- 30 להריונן ובני/ות זוגן. בקורס מועלים נושאים שונים הקשורים ללידה ומתורגלות טכניקות נשימה והרפיה שונות.
במפגשים, המונחים על ידי מיילדות מוסמכות, מוסברים ומתוארים השינויים הפיזיולוגיים המתרחשים במהלך ההריון, אורח החיים בתקופת ההריון, והסימנים המבשרים על הלידה.
דגש ניתן במפגשים למועד שבו אמורה היולדת להגיע לבית החולים, לתהליך הלידה, לתופעת הצירים ולתחושות הפיזיולוגיות והנפשיות הכרוכות בלידה. בחלק מהמפגשים יתקיים תרגול של תרגילי נשימה והרפיה, תרגילים לשמירת רצפת האגן, תרגול תנוחות לידה ועוד.

 

קורס ייעודי

"לאחרונה", מוסיפה בן משה, "בעקבות מפגשים עם חברי קהילת הלהט"בים עלה הצורך לקיים קורס הכנה ללידה באווירה תומכת, מקבלת, נעימה וכחברת קהילה אני שמחה לענות על צורך זה".

הקורס החדש והייחודי לקהילת הלהט"בים כולל שני מפגשים בני 4.5 שעות, במהלכו יועברו התכנים הבאים בדגש על חוויית ההורות שבדרך: ניהול אורח חיים תקין, תזונה, סימני לידה, הטיפול בחדרי לידה, התמודדות עם הכאב והקלת הכאבים, לידה טבעית, התערבויות בלידה, הומיאופתיה ורפואה משלימה בהריון ובלידה, יצירת הקשר הראשוני עם התינוק, הנקה, משכב לידה והחזרה הביתה. הקורס מלווה בסרטי וידאו ובתרגול.


פרטים נוספים והרשמה במועדון היולדות מאמי ליס, 03-6973113; 03-6974787

למידע נוסף על קורסי הכנה ללידה

תפריט ניווט תחתון