וידאו

תזונה בשנת החיים הראשונה של הילד
תזונה בשנת החיים השנייה של הילד
כיצד להימנע מהשמנת יתר בתקופת החופש
מחלות דרכי העיכול (גסטרו) בילדים
השמנה היא המחלה הכרונית השכיחה ביותר בעולם המערבי. בשנים האחרונות קיימת עליה בשכיחות השמנת ילדים גם בישראל. השמנה בילדים מגבירה את הסיכון להשמנה כמבוגרים ולסיבוכים הקשורים בכך, ומכאן הצורך בהתערבות מוקדמת. 

המרפאה לתזונה וטיפול בהשמנת יתר בילדים מיועדת לילדים בעלי עודף משקל מגיל 3 ועד גיל 16.
המרפאה מציעה בירור ראשוני רב-תחומי ומקיף לילד/ה הסובל/ת מהשמנת יתר, תוך שימוש בשירותים הקיימים בבית החולים 'דנה-דואק' לילדים. לאחר הבירור הראשוני, ייקבעו תכנית טיפולית אישית; הדרכה; ומעקב פרטני לכל ילד/ה.
במתבגרים, במידה שההשמנה קיצונית ומלווה בבעיות רפואיות נלוות נוספות כמו כאבי ראש משניים ליתר לחץ  תוך-גולגלתי, לחץ דם, סוכרת, תנגודת לאינסולין או דום נשימה בשינה ניתן לשקול התערבות ניתוחית (ניתוח בריאטרי). בנוגע למועמדים לניתוח, אנו עובדים בשיתוף פעולה עם המערך הכירורגי והגסטרואנטרולוגי בכל הנוגע להכנה לפני הניתוח ומעקב לאחר ביצועו. 
נוסף לטיפול בהשמנת יתר, אנו נותנים מענה וטיפול לתינוקות עם הפרעה בשגשוג וקושי בעלייה במשקל, לילדים ותינוקות עם דפוס אכילה בררני וקשיי אכילה משניים להפרעה בוויסות החושי.

המרפאה לתזונה וטיפול בהשמנת יתר בילדים כוללת צוות רב-מקצועי מומחה בתחומי רפואת ילדים, גסטרואנטרולוגית ילדים, תזונת ילדים ופסיכולוגיה של הילד והמתבגר.

לקראת הביקור במרפאה, יש להצטייד בטופס התחייבות כספית מקופת החולים (טופס 17) או תשלום במזומן/כרטיס אשראי בהתאם לתעריף משרד הבריאות לבדיקת רופא מומחה.

הצוות הבכיר 

ד"ר הדר מורן לב

הגב' מירב גליבטר - דיאטנית קלינית
הגב' הגר אינטרטור - דיאטנית קלינית
הגב' אפרת ברנע - פסיכולוגית
הגב' נטלי קלימיצקי  - פסיכולוגית

יחידות רפואיות | תחומים

פרטי היחידה

03-6974519
מרפאות דנה דואק
קומת קרקע
שעות קבלת קהל: יום ה' בתאום אישי; בטלפון: 03-6974271

תפריט ניווט תחתון