שירות ומידע למבקרים ולמטופלים

מערך שירות וחווית מטופל עוסק בשיפור תהליכי השירות וחווית המטופל בבית החולים, ומרכז את תחום פניות הציבור לטובת מענה מהיר ואיכותי לציבור החולים.
מטרת מערך השירות הינה ליישם את תפיסת "המטופל במרכז" על ידי התווית והטמעת מדיניות שירות המתמקדת בחוויית המטופל ובני משפחתו, וזאת כהשלמה לטיפול הרפואי המקצועי והאיכותי הניתן בבית החולים.

לשיפור השירות ורווחת הציבור ניתן להתקשר למרכז הרפואי ת"א (איכילוב) באמצעות חיוג מקוצר ל- 8801* (כוכבית 8801)

מסירת מידע למטופל

מסירת מידע למטופל מהווה חלק חשוב בתפיסת המצוינות הרפואית

המרכז הרפואי מציע למטופליו את האפשרות לנוכחות מלווה מיוחד בעת מסירת מידע רפואי במסגרת ביקור ביקור הרופאים ובמהלך מפגשים עם הצוות הרפואי והמקצועי - לאמנת מסירת מידע

ממ"י  - המלווה המיוחד שלך בעת הביקור 

שירותים אונליין באתר

לרשותכם ריכוז השירותים אשר ניתן לקבל באמצעות אתר האינטרנט
כניסה למערכת

שלום, אורח

ליצירת קשר

*
*
*
 
*
*
CAPTCHA code image
Speak the codeChange the code