תרגום במהלך טיפול

תרגום רפואי סימולטני

אדם הזקוק לתרגום במהלך טיפול, בדיקה או שירות הניתן בביה"ח, או לחילופין איש צוות שמעוניין בתרגום על מנת לתקשר עם החולה בצורה טובה יותר, יכול לפנות למוקד התרגום הסימולטני – המופעל ע"י משרד הבריאות.

  • המוקד מופעל ע"י מתורגמנים מקצועיים, המידע הינו אנונימי וחסוי.
  • שירותי התרגום מיועדים לכל נותני ומקבלי השירות בבה"ח.
  • שירותי התרגום ניתנים  בשפות: ערבית, רוסית, אמהרית וצרפתית.

אופן הפעולה

  • מטפל או מטופל יכולים לחייג מכל טלפון של ביה"ח (כולל מכשירי VPN)  למספר 3888
  • כל טלפון אחר שאינו מבה"ח : 5144*
  • ניתן לחייג בשיחת גוביינא (ללא תשלום) לטלפון 1-800-5144-04
  • ניתן  להתקשר למוקד ולבקש שיחת ועידה שתכלול את  מכשיר הטלפון של המטופל ומכשיר הטלפון של איש צוות.

שעות פעילות מוקד התרגום
בימים : א'-ה', בשעות 08:00-19:00
ביום ו', בשעות 08:00-12:00

 

תרגום לטיגרינית

אדם הזקוק לתרגום לטיגרינית בבואו לביה"ח יכול לפנות לצוות הרפואי בנושא.

כניסה למערכת

שלום, אורח