תוכן עניינים

בבית החולים "דנה-דואק" חושבים גם על הפן הנפשי-פסיכולוגי, ועל מצב רוחם של הילדים המאושפזים והילדים המבקרים במחלקות ובמרפאות השונות. לכן, משולבים בבית החולים ליצנים רפואיים.

הליצנות הרפואית בבית החולים "דנה-דואק" לילדים משתמשת בכוח המרפא של ההומור, מסייעת לילדים להתמודד עם רגשות הפחד והדאגה שהם עלולים לחוות בזמן השהייה בבית החולים ותורמת להפגת הבדידות והשעמום שלהם.


בכל יום, פוקדים את בית החולים לפחות שני ליצנים מפרויקט "רופאי חלום". הליצנים הרפואיים משתלבים בהליכים פרוצדורליים במחלקות ובמיון, ועוזרים להפוך חוויה שעלולה להיות טראומתית או מפחידה ואף כואבת, לחוויה רגועה יותר למטופלים ולמשפחותיהם, ובכך מקלים על הצוות הרפואי את עבודתם ומאפשרים לו מרחב עבודה טוב יותר.


הליצנים עובדים בצמוד לצוות האחיות בחדרי הטיפולים השונים ועובדים עם ילדים בחדרים במהלך האשפוז, בין אם הוא לטווח ארוך או קצר. בנוסף לפן הטיפולי, מביאים איתם הליצנים למחלקות צבע, שמחה וצחוק, שגם הם חלק בלתי נפרד מהבריאות וההחלמה.


הליצנים הרפואיים רגישים ומתאימים את עצמם למצבו של כל ילד ולאופי המחלקה שבה הם מופיעים. הם משלבים בהופעתם שלל אביזרים שנועדו ליצור קשר עם הילדים, באמצעות עולם של דימיון ופנטזיה.

תפריט ניווט תחתון