תוכן עניינים

באתר האינטרנט של איכילוב כל מטופל.ת יכול להיכנס לתיק הרפואי האישי שלו ולקבל בו מידע אישי ועדכני


איך נכנסים לתיק הרפואי, האתר האישי  MyBeWell

הגישה לתיק הרפואי האישי באתר מאובטחת וובאמצעות תהליך הזדהות בו נדרש להזין ת.ז ומס' טלפון נייד
הכניסה לאתר אישי מתאפשרת בתקופה זו באמצעות קוד חד פעמי בלבד המתקבל במסרון, ולא ניתן להיכנס באמצעות סיסמא קבועה. יש להיכנס באמצעות קוד חד פעמי ובמקרה של טלפון כשר הקוד ישלח בסיסמא כקולית
שימו לב: בעיה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכד') - מסרון עם קוד כניסה לא מגיע

יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש   > לבחור שיחות חסומות או ספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov ולסמנה בחלונית כהודעה שאינה ספאם

לכניסה לתיק האישי >>>


איזה מידע אפשר לראות בתיק הרפואי? 

בתיק הרפואי שלך מרוכז בצורה נוחה, זמינה וברורה כל המידע הרפואי שלך, מביקוריך באיכילוב.

  • סיכומים רפואיים: אשפוזים, ביקורים במיון וביקורים במרפאות המומחים. 
  • תוצאות ופענוח בדיקות: בדיקות דימות, גסטרו, לב, שמיעה ודיבור
  • תוצאות בדיקות מעבדה: שנערכו במעבדות המרכז הרפואי איכילוב. 
  • תורים עתידיים: תורים שנקבעו במרפאות ובמכוני המרכז הרפואי תל-אביב איכילוב. 
 
אילו פעולות נוספות אוכל לבצע באתר?
  • זימון תור מקוון: בוחרים את המרפאה והתור הדרושים לך, באמצעות המערכת הממוחשבת. 
  • בקשה לזימון תור: המערכת תבקש ממך למלא את הפרטים הרלוונטיים ונציג יחזור אליך במהירות האפשרית
  • DocTalk: פגישת ייעוץ אונליין עם מומחי איכילוב לצרף לינק
  • שאל את המומחה: התכתובת אישית עם רופאי בית החולים, בתחומים נבחרים 

כמה זמן, לאחר מועד הבדיקה, אוכל לראות את התוצאות באתר האישי שלי?

  • בדיקת MRI - בתוך 10 ימי עבודה*
  • CT  - בתוך 7 ימי עבודה *
  • צילומי רנטגן - עד 7 ימי עבודה*
  • ממוגרפיה: עד 10 ימי עבודה, למעט ביופסיות. 
  • אולטרה סאונד: עד 7 ימי עבודה
  • EEG -  עד 14 ימי עבודה*
  • בדיקות סקר מעבדה: ביום הבדיקה או למחרת
  • בדיקות סקר שאינן מעבדה: בתוך 25 ימי עבודה, מיום הבדיקה. 
  • סיכומי ביקורים במרפאות: עד 4 שעות מסיום הביקור. 
  • מכתבי שחרור ממחלקות אשפוז: עד 4 שעות מרגע השחרור
*(לא כולל יום הבדיקה, שישי שבת וחגי ישראל) 

תוצאות ומסמכים שאינם מוצגים באתר:

אנו עושים את מיטב יכולתנו על מנת להנגיש את כלל הבדיקות והמסמכים בתיק האישי. עדיין, ישנם מסמכים ובדיקות שכרגע לא עולים לאתר. המסמכים שייכים למחלקות: נוירוכירורגיה מבוגרים וילדים, עיניים, מחלקות יולדות וטרום לידה ב"ליס", המכון לפריון. 
כמו כן, תוצאות בדיקת איידס, בדיקות מעבדה שהתבצעו במהלך אשפוז או ביקור במיון לא יופיעו באתר תחת תיקיית בדיקות אלא רק כחלק מסיכום הביקור.

הייתי מאושפז מדוע אני לא רואה את התשובות לבדיקות שעשיתי במהלך האישפוז? 

לאחר שחרור יופיע סיכום האשפוז, הסיכום כולל את איסוף כלל תוצאות הבדיקות שנעשו במהלך האשפוז. לא ניתן לצפות בתוצאות בדיקות מעבדה שבוצעו במהלך האשפוז באופן פרטני. 

האם צריך סיסמה להיכנס לתיק הרפואי האישי שלי?

בעבר, נדרשת להגיע לבית החולים, להזדהות אישית בעזרת תעודת זהות ולקבל סיסמה ראשונית להצטרפות לאתר האישי.
היום, כבר אפשר להיכנס גם ללא סיסמה, באמצעות קוד חד-פעמי (OTP). במידה והמכשיר מוגדר כטלפון כשר, הקוד ישלח בסיסמא קולית. זה מאד פשוט: מקליקים על "תיק רפואי" בתפריט הראשי, ממלאים את הפרטים- מספר תעודת זהות (9 ספרות) ותאריך לידה ולקבל לנייד קוד אימות חד-פעמי מזינים את את הקוד בתיבה המתאימה וזהו. כחלק מאבטחת פרטיותך, המערכת עשויה לבקש ממך לזהות תמונות. מדובר בהליך שכיח שמוודא שניסיון הכניסה מתבצע על ידך ולא באמצעות רובוט דיגיטלי. 
 

למה לא קיבלתי קוד חד-פעמי, למרות שהקלדתי את הפרטים שלי?

  •  בעיה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכד') - מסרון עם קוד כניסה לא מגיע
    יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש   > לבחור שיחות חסומות או ספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov ולסמנה בחלונית כהודעה שאינה ספאם
  • ייתכן כי חספר הטלפון שלך לא מעודכן במערכות בית החולים. במצב כזה יש לפנות לשיחת צ'אט עם נציג.
  • ייתכן כי מספר הטלפון חסום לקבלת סמס מסיבה כלשהי
  • במקרה של טלפון כשר הקוד יתקבל בהודעה קולית

איך אני רואה מידע על בדיקות הילדים?

הצפייה במידע הרפואי של ילדיך מתחילה באמצעות כניסה עם  קוד חד-פעמי, בעת הזנת פרטי הילד/ה למערכת (ת.ז וכתאריך  לידה). הקוד יתקבל באמצעות מסרון לטלפון הנייד המוגדר במערכות המרכז הרפואי. מסיבה הקשורה בחוק השמירה על סודיות רפואית לא ניתן לשנות מספר טלפון המשויך בטלפון אלא באמצעות הזדהות פרונטלית של ההורה. הקוד הסודי החד-פעמי תמיד ישויך למספר תעודת הזהות של בעל/ת התיק הרפואי.

למה אי אפשר להצטרף לשירות בלי כתובת מייל?

מרבית שירותי איכילוב  beWell ניתנים באמצעות המייל והאינטרנט: מידע רפואי אישי, ניוזלטרים עם כתבות רפואיות וסגנון חיים בריא, קשר אישי עם רופאי המרכז הרפואי, הכוונה והדרכה, הזמנות לפעילויות וכמובן - מגוון הטבות. כל הטוב הזה מגיע אליך ישירות לכתובת דואר אלקטרוני. 


למה כדאי לי להיות חלק משירות איכילוב beWell?

איכילוב bewell  הינו  שירות למתן מידע, הדרכה והכוונה לשמירה ולשיפור בריאותך שבית החולים איכילוב מעניק ללא תשלום ו/או התחייבות. בי"ח איכילוב לקח על עצמו את האתגר והמחויבות להוביל, לקדם ולהנגיש אורח חיים בריא ורפואה מונעת שווה לכולם. לשם כך, הוקם שירות איכילוב beWell - מטרייה בריאותית שכוללת את כל השירותים, ההטבות והייעוץ הדרושים לך, כדי לשמור על בריאותך בכל שלבי החיים. כל מי שרוצה לשמור על שגרת בריאות מותאמת אישית, בסיוע מתמשך של מרכז רפואי מוביל מוזמן להיות חלק מאתנו.

איך זה שהשירות  לאיכילוב beWell  היא חינם?

המרכז הרפואי ת"א הינו בית חולים ממשלתי ללא כוונת רווח. בשנים האחרונות, לקח על עצמו המרכז הרפואי את התפקיד להוביל ולהיות פורץ דרך בכל הקשור לשמירה וקידום אוח חיים בריא ורפואה מונעת. ובמסגרת זאת, הענקת כלל השירותים  הבריאותיים הדרושים ליחיד בכל שלבי החיים . באמצעות   אתר איכילוב  – bewell   תיחשף ותכיר  את המרכז הרפואי ,רופאיו,  ופעילויותיו ואנו מקווים שתבחר בנו כנותני השירות העיקרי לשמירה על בריאותך.  

איך מצטרפים לאיכילוב beWell?

השירות מבוסס על קשר אישי רציף ונגיש לכל מטופלי איכילוב.
לכן, כדי ליהנות ולהרוויח ממנו, צריך לעבור תהליך קצר של זיהוי והצטרפות, הכולל: מסירת פרטים אישיים וכתובת דואר אלקטרוני. אנחנו מתחייבים לשמור בנאמנות על פרטיותך. כחלק מהשירות, אנחנו מאפשרים לך גישה ישירה 24/7 לתיק הרפואי שלך. זיהוי פרטיך האישים הוא תנאי לצפייה בתיק.

תפריט ניווט תחתון