תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תפריט עמוד

תוכן עניינים


באגף כ-250 עובדים: כ- 80 רופאים רדיולוגים, כ- 105 רנטגנאים (דימותנים) כ- 15 אחיות וכ- 50 מזכירות. 
האגף מחולק ליחידות תפעוליות על פי מכשירי הדימות השונים (סיטי, אולטראסאונד וכו) וכן ליחידות מקצועיות על פי תחומי הדימות השונים. רופאי אגף הדימות נחשבים למובילים בתחומם בישראל וברובם הגדול, הינם בעלי תת התמחות באחד מתחומי הדימות, לאחר שעברו השתלמויות בארה"ב או בקנדה, במרכזים הרפואיים המובילים בעולם. מזה מספר שנים נבחרים ע"י פורבס ישראל הרופאים הטובים ביותר בישראל. מדי שנה נבחרים רופאי אגף הדימות שלנו לרשימה. הרנטגנאים שלנו נחשבים למעולים ועוברים השתלמויות מקצועיות מדי שנה. בראש סקטור הרנטגנאים עומדים הרנטגנאית הראשית ושלושת סגניה וכן 11 רנטגנאים מובילים שהינם אחראים על תחומי רנטגנאות שונים כגון: MRI, CT, מיון, רנטגן וכד. באגף הדימות גם בית ספר לרנטגנאות, אשר מנוהל ע"י מר יורי פרידמן ואנו מגייסים את הסטודנטים הטובים ביותר, באמצעות מסלול מלגות למצטיינים. לכל יחידה תפעולית יש גם מנהלת משרד שאחראית על נציגות השירות. עומדת בראש נציגות השירות המנהלת האדמיניסטרטיבית של אגף הדימות.


תרשים מבנה האגף - להגדלה לחצו כאן

מבנה דימות.jpg


מבנה האגף

  • הנהלת האגף- מנהל אגף הדימות פרופ' אריק בלשר
    סגן מנהל האגף ד"ר דייגו מרסר, הרנטגנאית הראשית נירה דובנבוים, עם 3 סגנים: אבי מזרחי, דרור צפניה, רוני לייב, אחות ראשית שושי יניב, מנהלת אדמיניסטרטיבית נופר שרעבי, עוזרת לתפעול יחידות הסיטי וה-US גב יעל גולובנסקי ומנהלת מרכז ה-MRI ליאת פלאי.


  • 8 יחידות דימות תפעוליות כאשר בראש כל יחידה מנהל יחידה:
    - יחידת ה-CT- ד"ר שרון אדם
    - מכון ה-MRI- מנהלת רפואית של מרכז ה-MRI, ד"ר רינה נאמן
    - היחידה לדימות השד (ממוגרפיה)- ד"ר אורית גולן
    - יחידת האולטראסאונד- ד"ר סופיה ברנס
    - יחידת US ילדים- ד"ר ליטל פרט
    - יחידת הרנטגן - ד"ר טלי יונש קמחי
    - היחידה לצנתורי מוח ולנוירורדיולוגיה התערבותית- ד"ר טלי יונש קמחי
    -  היחידה לרדיולוגיה פולשנית- ד"ר יצחק קורי


  • 5 יחידות דימות מקצועיות על פי תחומי הדימות השונים כאשר בראש כל יחידה מנהל:
    - היחידה לדימות השלד- ד"ר גדעון פלוסר
    - היחידה לדימות החזה והלב- פרופ' גלית אבירם
    - היחידה לדימות ילדים, פרופ' ליאת בן סירה
    - היחידה לנוירו-רדיולוגיה- ד"ר אייל לוטן
    - היחידה לדימות אפילפסיה ומחלות נוירו-דגנרטיביות -ד"ר אורנה איזנשטיין.

  • מנהלי שרות דימות- תחומי דימות מתקדמים מסוימים מקבלים דגש מיוחד ולצורך זה התמנו מנהלי שרות. במרכז ה-MRI כדי לדאוג לאיכות מרבית ולמקצועיות בדימות שאמצעות MRI יש לנו מנהלי שירות לפי תת התמחויות בדימות באמצעות MRI:
    - ד"ר יואב אימתי- מנהל שירות MRI שד
    - ד"ר משה אילוז- מנהל שירות דימות MRI שלד
    - ד"ר תמר שלמון- מנהלת שירות דימות MRI לב
    - ד"ר שלי שירן- דימות MRI בילדים
    -  ד"ר רבקה קסנר- מנהלת תחום דימות MRI גוף.
    - ד"ר עודד בראוטבר - מנהל שירות דימות גניקו-אונקולוגי ורקטום

  • המרכז לחקר המוח- יחידת ה-F-MRI - מהווה חלק מאגף הדימות. ביחידה מבוצעות בדיקות קליניות  מתקדמות של המוח וכן מתבצע מחקר מוביל בחקר המוח. 

  • מערך השרות לחולה- באגף הדימות שלנו חשובה מאוד המקצועיות אולם חשוב לא פחות גם היחס ומתן שרות אמפטי, מתחשב ואנושי חולה. לצורך זה מונתה המנהלת האדמיניסטרטיבת של אגף הדימות, נופר שרעבי גם לאחראית על נושא השרות לחולה. אנו מבצעים סקרי שביעות רצון לחולים שעוברים אצלנו בדיקות ולומדים מכל תלונה שמתקבלת ישירות מהחולים או מהיחידה לתלונות הציבור. כל תלונה נבחנת במהירות ע"י הגורמים הרלבנטים במטרה להעביר בהקדם האפשרי התייחסות לחולה ולהפיק מסקנות למניעת השנות של הבעיה בעתיד. כחלק מהשרות לחולה אנו דואגים לעדכן את אתר האינטרנט שלנו במידע חשוב לחולים שעוברים אצלנו בדיקות שונות, בהתאם ליחידות השונות.

  • המערך לתקנון ובקרה לאיכות ולבטיחות המטופל ולוניהול סיכונים- טעויות ו"כמעט טעויות" יכולות להתרחש כל תחומי הרפואה, גם בדימות אבחנתי. אנו מייחסים חשיבות רבה מאוד לתחום חשוב זה. כמו כן יש חשיבות רבה לעבודה מסודרת על פי נהלים, שמעודכנים באופן שוטף.  ד"ר שרון אדם מובילה את התחום הזה יחד עם ד"ר רינה נאמן. יחד הן מפעילות צוות איכות ובטיחות שמרכז את הטיפול בתחום זה. אגף הדימות פועל יחד עם היחידה לניהול סיכונים של בית החולים לצמצום ככל הניתן של טעויות ולהפקת לקחים ומסקנות תפעוליות מכל טעות שמתגלית. בנוסף לכך, אגף הדימות עוסק בכל יום בתהליכים שונים לניטור איכות. את התהליכים השונים מובילים ראשי הסקטורים כל אחד בתחומו. תהליכי האיכות השונים כוללים ניטור איכות מקצועית: רמת פענוח הבדיקות, רמת ביצוע הבדיקות, יישום של פרוטוקולים לביצוע והתאמה מיטבית שלהם לשאלות הקליניות, ניטור איכות שרות למטופלים, ניטור והבנה של בדיקות של נבדקים שהוחזרו להשלמת בדיקה ועוד.




יחידות ומרפאות

תפריט ניווט תחתון