תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תוכן עניינים

בשלב זה בחיים ניתן דגש רב לביסוס הקריירה וטיפוח המשפחה. עם זאת, חשוב לתת דגש גם לעור הפנים ולהשיב את המרקם והברק שאפיינו אותו לפני מספר שנים.
עם הכניסה לעשור הרביעי לחיים, טיפולי אנטי-אייג'ינג וטיפוח העור נראים חשובים מאי פעם לאור שינויים דרסטיים במראה העור. סביב שנים אלו הקמטים מתחילים להעמיק, מתחיל איבוד נפח בפנים ומרקם העור משתנה משמעותית. הרגלי טיפוח טובים ורופא עור המתמחה באסתטיקה ומניעת הזדקנות העור, הם קריטיים לשמירה על עור בוהק ובריא בשנות הארבעים, ומעבר להן.
מטופלים רבים בשנות הארבעים לחייהם מודאגים לגבי: קמטים ואיבוד נפח, כתמי שמש, שינויים במרקם העור ועוד.

טיפולי העור הנפוצים ביותר העונים על הצרכים של מטופלים בגילאים אלו הם:

  • הזרקת בוטוליניום טוקסין וחומרי מילוי עוריים
  • IPL
  • הזרקת ממריצי עור לשיפור מראה פנים ומניעת יצירת קמטים
  • Non-ablative fractional lasers
  • פילינג כימי

הזרקת חומרי מילוי ובוטוליניום טוקסין

לאחר מספר עשורים של פעילות דינאמית בשרירי הפנים, הקמטים הופכים בולטים יותר ויותר כאשר 'מחליפים קידומת' לשנות הארבעים. הזרקת בוטוליניום טוקסין (בוטוקס או דיספורט) הוא טיפול יעיל וזול לקמטים דינאמיים (כגון: בין הגבות, צדי העיניים, מצח). הרפיית השרירים הגורמים לקמטים מעניקה לעור מראה חלק וצעיר יותר. עבור הקמטים והאזורים השקועים הנגרמים עקב אובדן נפח, מוזרקים חומרי מילוי עוריים להשגת אפקט מילוי והשטחה של קמטים וקמטוטים בפנים. לשמירה על מראה צעיר ורענן, רופאי העור במרכז המשולב לאסתטיקה ממליצים על טיפול משולב בהזרקת בוטוליניום טוקסין וחומרי מילוי באופן קבוע.


IPL

הטיפול ב-IPL מיועד למטופלים הנאבקים בכתמי שמש, היפר-פיגמנטציה ו/או רוזצאה. השפעת השמש על העור מתחילה להראות סימניה בשנות השלושים, עם עליה בכתמי השמש וכתמי גיל בשנות הארבעים. כטיפול לתיקון ומניעת כתמי שמש, ממליצים במרכז המשולב לאסתטיקה על ביצוע טיפול IPL כל 6 חודשים, לצד הקפדה על שימוש קבוע בקרם הגנה מפני השמש בשעות היום ומריחת חומצה רטינואית לפני השינה.

Non-ablative fractional lasers

Non-ablative fractional lasers יעילים מאוד בשיפור מרקם העור, שעובר שינויים לאורך השנים. הטיפולים משפרים גוון עור לא אחיד, מרקם עור גס וקמטוטים דקים.

שיפור מראה העור

עור בריא הוא עור בעל מרקם אחיד וחלק ובעל מראה זוהר ומלא ברק. חומרים המוגדרים כ- SKIN BOOSTERS (ממריצי עור) מוזרקים לעור במטרה להעניק לו לחות ולעודד ייצור קולגן. לקבלת התוצאות המירביות יש לבצע סדרה אינטנסיבית של 3 טיפולים (אחת ל-2-3 שבועות) ובהמשך טיפול תחזוקה בודד אחת ל-8-12 חודשים. תוצאות הטיפול ניכרות לעין. מרקם וגמישות העור משתפרים. העור מקבל מראה חיוני זוהר ומלא ברק.

פילניג כימי

פילניג כימי הפך טיפול קוסמטי נפוץ הניתן לא רק בידי הדרמטולוגים, כי אם כחלק מטיפולי ספא. למרות הקלות שבהשגת טיפול זה, איכות הטיפול היא זו הקובעת את תוצאותיו. המומחיות של הרופאים במרכז המשולב לאסתטיקה, יחד עם שימוש בחומרים רפואיים איכותיים, מספקים מענה מוצלח למגוון בעיות עוריות.

פילינג כימי יכול להיות מבוסס על חומרים דוגמת חומצה סליצילית, חומצה לקטית או חומצה גליקולית. הטיפול מיועד לסילוק תאי עור מתים, עידוד הצמיחה המואצת של תאי עור חדשים ובאופן כללי לשיפור מראה העור. לאחר פילינג כימי, שיכול להיות חלש, בינוני או חזק בעוצמתו, העור נראה חלק ורענן יותר, עם הפחתה בקמטים והגברת האחידות בגוון העור.

פילינג כימי משמש לטיפול במצבים עוריים שונים, לדוגמה:

  • אקנה
  • רקמת צלקת
  • נזקי שמש
  • כתמי גיל
  • מלזמה
  • היפר-פיגמנטציה

אם אתם בשנות ה'ארבעים ומשהו' ומעוניינים להצעיר העור צוות הרופאים המומחים במרכז המשולב לאסטתיקה הוא הכתובת. פרטים נוספים בטלפון 03-6972424.

יחידות ומרפאות

תפריט ניווט תחתון