תפריט ראשי עליון

תפריט עמוד

תוכן עניינים

בשנות העשרים לחיים רובנו עסוקים ומלאי אנרגיה – מתמקדים בלימודי תואר, מתחילים לבנות קריירה ונהנים מעשור ראשון של בגרות ועצמאות. נושאים כמו הזדקנות העור כמו גם דאגה לטיפוח העור והגנה משמש אינם נמצאים בראש סולם העדיפויות.
בעזרת טיפול בעור כבר מגיל צעיר, ניתן לשמר את הזוהר של שנות העשרים גם בגילאי שלושים וארבעים. רופאי העור המומחים במרכז המשולב לאסתטיקה במרכז הרפואי ת"א (איכילוב) מציעים מגוון טיפולים מתקדמים לטיפוח העור עבור מטופלים בגילאים שונים. מטופלים בגילאים 20 עד 29 מודאגים בד"כ לגבי: אקנה, צלקות אקנה, גוון ומרקם העור, שיפור מבני קל בפנים (שקע/כהות מתחת לעיניים, שפתיים קטנות ועוד), יצירת מראה עור זוהר, היווצרות קמטים בעתיד.

 

טיפולי העור הנפוצים ביותר העונים על הצרכים של מטופלים בגילאים אלו הם:

  •  טיפול פוטו-דינאמי (PDT) עבור אקנה
  • הזרקת בוטוליניום טוקסין ו/או ממריצי עור לשיפור מראה פנים ומניעת יצירת קמטים
  • מילוי קל של השקע מתחת לעיניים/ הדגשת שפתיים בעזרת חומרי מילוי מקבוצת Juvederm או Restylane
  • IPL
  • פילינג כימי

טיפול פוטו-דינאמי (PDT)

מטופלים רבים בשנות ה'עשרים ומשהו' לחייהם מתמודדות עם נגעי אקנה פעילים. רופאי העור של המרכז המשולב לאסטתיקה יכולים להמליץ על מגוון טיפולים לאקנה בכדורים ו/או משחות ולהנחות להרגלי טיפוח העור בהתאם למצב הייחודי. טיפול פוטו-דינאמי (PDT) נחשב לאחר הטיפולים היעילים ביותר עבור אלו הסובלים מאקנה. PDT הוא טיפול המבוסס על משחה המשרה רגישות לאור ומשופעלת על ידי אור באורך גל מדויק. הליך לא פולשני זה כולל שלושה שלבים:

  1. ביצוע Microdermabrasion או פילינג עדין לקילוף שכבת הקרן (השכבה החיצונית ביותר של העור)
  2. מריחת משחה המשרה רגישות לאור
  3. סדרה של 3-4 טיפולי אור המכוונים אל פצעי אקנה ומשפעלים את המשחה

מספר טיפולי PDT הנדרשים משתנה בין מטופלים, אך זמן ההחלמה מינימאלי.


צלקות אקנה

מטופלים רבים בשנות ה'עשרים ומשהו' לחייהם מתמודדות עם צלקות אקנה על עור הפנים אך לעיתים גם בגב. רופאי העור של המרכז המשולב לאסטתיקה יכולים להמליץ על שילוב טיפולים לטשטוש ולהעלמת הצלקות. הטיפול בצלקות אקנה הינו טיפול אומנותי במובן מסויים שדורש שילוב טיפולים, ביניהם:

  • קרמים מבהירים ופילינג כימי שטחי לטשטוש כתמי צבע (היפרפיגמנטציה)
  • טיפול בסוגי לייזר שונים לעידוד יצירת קולגן עצמי
  • מילוי הצלקות האטרופיות ("חורים") בהזרקות חומצה היאלורונית
  • שיטות כירורגיות (Subscion, Punch elevation)


מניעת קמטים

בשנים האחרונות הקהילה הדרמטולוגית גילתה כי הזרקת בוטוליניום טוקסין (בוטוקס או דיספורט) לפני התפתחות הקמטים יכולה למעשה למנוע את הווצרותם. רוב הקמטים בפנים נגרמים כתוצאה משנים של תנועת שרירים דינאמית. הזרקה תקופתית של בוטולינום טוקסין (בוטוקס) כבר בשנות העשרים לחיים, תביא להרפיית חלק מ'השרירים המקמטים' הנפוצים בפנים ותעלה את הסיכוי שהעור יישאר חלק וצעיר גם בשנות השלושים והארבעים.


שיפור מראה העור

עור בריא עינו עור בעל מרקם אחיד וחלק ובעל מראה זוהר ומלא ברק. חומרים המוגדרים כ- SKIN BOOSTERS (ממריצי עור) מוזרקים לעור במטרה להעניק לו לחות ולעודד ייצור קולגן. לקבלת התוצאות המירביות יש לבצע סדרה אינטנסיבית של 3 טיפולים (אחת ל-2-3 שבועות) ואח"כ טיפול תחזוקה בודד אחת ל-8-12 חודשים. תוצאות הטיפול ניכרות לעיין. מרקם וגמישות העור משתפרים. העור מקבל מראה חיוני זוהר ומלא ברק.


הדגשת שפתיים

הזרקת חומרי מילוי לשפתיים יכולים לייצר שפתיים מלאות יותר ו/או להדגיש את צורתן. במרכז המשולב לאסתטיקה משתמשים לרוב בחומרי המילוי ממשפחות Juvederm ו-Restylane עבור הדגשת שפתיים לא כירורגית. ניתן לשים לב לשיפור באופן מיידי, ללא צורך בתקופת החלמה לאחר הטיפול.

IPL

IPL הוא טיפול לייזר יעיל ואפקטיבי עבור מטופלים בכל גיל. בשנות העשרים לחיים, IPL משמש לרוב להפחתת אדמומיות הנגרמת כתוצאה מרוזצאה, או להעלמת כתמי שמש כהים ו/או נמשים. טיפולי IPL המכונים גם טיפולי פוטורג'וויניישן מחממים את השכבות העמוקות של העור ומגרים ייצור עור חדש, בריא ורענן. ניתן לבצע את הטיפול בפנים, בצוואר, בידיים ובחזה. המרכז המשולב לאסתטיקה מצוייד במערכות המתקדמות ביותר בכדי להבטיח את התוצאות המירביות, במספר הטיפולים הקטן ביותר. ההמלצה לרוב היא 1-3 טיפולים מדי 6-12 חודשים.

פילינג כימי

פילניג כימי הפך טיפול קוסמטי נפוץ הניתן לא רק בידי הדרמטולוגים, כי אם כחלק מטיפולי ספא. למרות הקלות שבהשגת טיפול זה, איכות הטיפול היא זו הקובעת את תוצאותיו. המומחיות של הרופאים במרכז המשולב לאסתטיקה, יחד עם שימוש בחומרים רפואיים איכותיים, מספקים מענה מוצלח למגוון בעיות עוריות.

פילינג כימי יכול להיות מבוסס על חומרים דוגמת חומצה סליצילית, חומצה לקטית או חומצה גליקולית. הטיפול מיועד לסילוק תאי עור מתים, עידוד הצמיחה המואצת של תאי עור חדשים ובאופן כללי לשיפור מראה העור. לאחר פילינג כימי, שיכול להיות חלש, בינוני או חזק בעוצמתו, העור נראה חלק ורענן יותר, עם הפחתה בקמטים והגברת האחידות בגוון העור.

פילינג כימי משמש לטיפול במצבים עוריים שונים, לדוגמה:

  • אקנה
  • רקמת צלקת
  • נזקי שמש
  • כתמי גיל
  • מלזמה
  • היפר-פיגמנטציה

אם אתם בשנות ה'עשרים ומשהו' ומעוניינים לטפל בנגעי אקנה, הצערת העור או מניעת קמטים, צוות הרופאים המומחים במרכז המשולב לאסטתיקה הוא הכתובת. פרטים נוספים בטלפון 03-6972424. 

יחידות ומרפאות

תפריט ניווט תחתון